Skravletråd Mars!

Jeg klarer ikke slutte å le!!! Tårene triller og mannen tror jeg er blitt gal!!
Århundrets beste navn på en manns utstyr: ballongknute!!!!!??!? *dauer*

Så deilig ;)

Det ble tomatsuppe :D med masse makaroni.
Eller makaroni med tomatsuppe :p
Mmm.. Makaroni med tomatsuppe høres digg ut :D :P
Hvordan har dagen i dag vært?

Lettvint er greit noen ganger da:p
Har man først begynt å lage en del selv, så er det vanskelig å gå tilbake. Smaker så mye bedre;)
Hehe!! Syns det er veldig greit med lettvinte måltider nå om dagen! Merkelig egentlig. Før jeg fikk snuppa trodde jeg at jeg ville få masse tid til å lage mat osv i permisjonstiden.. Jeg hadde planer om å prøve å lage nye og spennende retter.. Lage maten fra scratch..
Men.. Har henda fulle med lille!! Får ikke tid til annet enn lettvinte middager i hverdagen når jeg er alene med bærta!! :P

Dagen startet med at N gråt ved levering så kom 6 min for sent til jordmor :p var der gikk en snartur på butikken. Kom hjem hadde noen kynnere, men fikk god nyhet om at vi skal vies i dåpen til lillegutt :D
Ellers har jeg sovet litt og kost meg med familien min <3 så en god dag uten blodtrykksfall :)

Hvordan har din dag vært? :)

Stakkar, hvorfor gråt hun? Ville hun ikke til barnehagen?
Så bra blodtrykket ditt holder seg bra <3

Dagen min har vært helt ok. Jeg måtte avlyse alle planer for dagen. Både snupp og jeg hadde feber :(
Skulle egentlig på besøk til et vennepar av oss. Hadde gledet meg til det, så det var litt kjipt!

Lille har grått og jeg har stort sett gått rundt i huset og bysset henne.. Håper hun blir frisk snart! Skal til legen imorgen :)

Så deilig ;)

Mmm.. Makaroni med tomatsuppe høres digg ut :D :P
Hvordan har dagen i dag vært?

Hehe!! Syns det er veldig greit med lettvinte måltider nå om dagen! Merkelig egentlig. Før jeg fikk snuppa trodde jeg at jeg ville få masse tid til å lage mat osv i permisjonstiden.. Jeg hadde planer om å prøve å lage nye og spennende retter.. Lage maten fra scratch..
Men.. Har henda fulle med lille!! Får ikke tid til annet enn lettvinte middager i hverdagen når jeg er alene med bærta!! :P

Stakkar, hvorfor gråt hun? Ville hun ikke til barnehagen?
Så bra blodtrykket ditt holder seg bra <3

Dagen min har vært helt ok. Jeg måtte avlyse alle planer for dagen. Både snupp og jeg hadde feber :(
Skulle egentlig på besøk til et vennepar av oss. Hadde gledet meg til det, så det var litt kjipt!

Lille har grått og jeg har stort sett gått rundt i huset og bysset henne.. Håper hun blir frisk snart! Skal til legen imorgen :)
Hun sa ha det mamma også ville hun ikke at jeg skulle gå :/ noen dager er sånn og det er vondt når jeg faktisk må gå pga timer og avtaler .... Ellers hadde jeg blitt 10 min ❤️
Det er lavt, men husker det var det før og. Hadde sånn 24 timers blodtrykksmåler og hadde visst sykt lavt BT når jeg sov :p er ME syken som gjør det

Huff så kjedelig da :( masse god bedring og håper at hun får en bedre dag i morgen :) så leit når de små er syke :(

Back
Topp