Ja ikke sant en var detDen var knalltøff![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja ikke sant en var detDen var knalltøff![]()
Kunne sagt det litt før jaHan gjør det.
Er også litt irritert på mannen som bare inviterte moren sin uten å si noe før i går kveld.
God kveldGod kveldendelig kom jeg på
He he så søt du erOkei, da skal jeg prøve igjen da![]()
Det blir spennende med nye romFlytte barna inn på sine nye soverom og rive tuppas gamle rom
Der da?
Ja han skal jo følges opp i mange år så da må jeg stole på deHåper det går i orden. Viktig å føle seg hørt hos legen sin!
Ja nå er vi snart hjemme daGod kveld
Koser du deg på tur?
Lettvint er greit noen ganger daSkulle ønske jeg var flink på kjøkkenet.. Jeg er nok en av dem som bruker de lettvinte metodene..![]()
Lånte dere noen bøker?Tok med meg tuppa på biblioteket for første gang,det var stas![]()
Turning i morgenNoen planer for helga da?![]()
God kveld Hatt en fin kveld?God kveldhåper dere har hatt en fin dag.
Baby J tok kvelden for en time siden. Jeg spiser middag og ser på keeping up with the Kardashiansblitt helt hekta
![]()
Hva slags kino?Innom før jeg drar på kino.![]()
Dagen startet med at N gråt ved levering så kom 6 min for sent til jordmorGodt å høre
Hvordan har dagen i dag vært?
Ja blir nok deilig detJa nå er vi snart hjemme dablir deilig
Jeg savner deg snuppaaltså... man skulle jo tro at man hadde bedre tid år mannen er hjemme i perm.... men neeeeeeeeeeeeida...![]()
Håper du har hatt en fin dag selvHa en fin dag damer![]()
Håper du snart lykkes snuppaInnom etter å ha levert ett par åpne søknader. Begynner å bli lei av å søke.
Og hvordan har du det på kjæresteferien?Håper du har hatt en fin dag selv![]()