Jeg slker poteter!! Hvordan kan man ikke spise poteter?
Jeg spiser kokte poteter minst en gang i uka, og bakte poteter minst en gang i uka, og pomfri minst en gang i uka![]()
Er ikke spesielt glad i poteter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg slker poteter!! Hvordan kan man ikke spise poteter?
Jeg spiser kokte poteter minst en gang i uka, og bakte poteter minst en gang i uka, og pomfri minst en gang i uka![]()
Håper det går i orden. Viktig å føle seg hørt hos legen sin!Skal prøve å bytte tilbake til forrige lege.
Oi, det var lenge, så det var passordet ditt du hadde glemtPrøvd å logge på i noen timer![]()
I grunn ikke jeg heller. .. :/Er ikke spesielt glad i poteter![]()
Ikke jeg heller, men når jeg en sjelden gang spiser det må det være slike små amadine poteter.Er ikke spesielt glad i poteter![]()
Høres bra utsunt og fornuftig tidsfordriv
![]()
![]()
Godt å ha bv når man er sm![]()
Ikke jeg heller, men når jeg en sjelden gang spiser det må det være slike små amadine poteter.
Gjerne smørdampet med litt kajennepepper..
Av ren nysgjerrighet, hvorfor er det bedre med svangerskapspenger enn sykemelding?Siden jobben ikke vil tilrettelegge så hadde nok prøvd å få svangerskapspenger i stedet for sm..
Det er detpommes frites er av og til utrolig godt da.
nei det kom at kontoen ikke fantes å masse tull.Oi, det var lenge, så det var passordet ditt du hadde glemt![]()
Nei vi er snart hjemmeHei
Har dere kommet hjem?
For om det skal skje noe som gjør at man blir sykemeldt etter eller i permisjonen er dette ikke noe problem om man har gått på svangerskapspenger kontra sykemelding. Så rett å slett for å ikke bruke opp de tilmålte sykemeldingsdagene.Av ren nysgjerrighet, hvorfor er det bedre med svangerskapspenger enn sykemelding?
Hvor langt kjøre tur er det?nei det kom at kontoen ikke fantes å masse tull.
Nei vi er snart hjemme![]()
Nå er det 1,5 time eller noe igjen bareHvor langt kjøre tur er det?
Blir ekstra godt å komme hjemNå er det 1,5 time eller noe igjen baremen er 6 timer til sammen
![]()
Ok, men er ikke svangerskapspenger også oppad begrenset til 6G, det samme som permisjonspengene?For om det skal skje noe som gjør at man blir sykemeldt etter eller i permisjonen er dette ikke noe problem om man har gått på svangerskapspenger kontra sykemelding. Så rett å slett for å ikke bruke opp de tilmålte sykemeldingsdagene.![]()
ja jeg gleder meg nåBlir ekstra godt å komme hjemhvordan takler snuppa kjøringen ?
Jobbe og slappe avNoen planer for helga da?![]()
Lørdag: Bursdagsfeiring av eldsten på lekelandNoen planer for helga da?![]()