håper jeg ogsåUff da.
Håper det blir bedre snart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
håper jeg ogsåUff da.
Håper det blir bedre snart
Jeg personlig syns overgangen fra 1 til 2 var den desidert verste når det kom til sliten, men det ble bedrehåper jeg også![]()
Helst ikke.Nei nå bannlyser jeg hele bekkenet. Noen som vil ha det?
hadde hvert lettere om mannen hadde giddi å hvert litt mer hjelpsomJeg personlig syns overgangen fra 1 til 2 var den desidert verste når det kom til sliten, men det ble bedre
Er så grusomt at jeg gleder meg til til denne vakten er ferdigHelst ikke.
Jeg sliter nok med mitt eget
Hadde det samme problemet en gang.hadde hvert lettere om mannen hadde giddi å hvert litt mer hjelpsom![]()
FantastiskJeg klarer ikke slutte å le!!! Tårene triller og mannen tror jeg er blitt gal!!
Århundrets beste navn på en manns utstyr: ballongknute!!!!!??!? *dauer*

Så deiligSnart hjemme![]()
Mmm.. Makaroni med tomatsuppe høres digg utDet ble tomatsuppemed masse makaroni.
Eller makaroni med tomatsuppe![]()
Hehe!! Syns det er veldig greit med lettvinte måltider nå om dagen! Merkelig egentlig. Før jeg fikk snuppa trodde jeg at jeg ville få masse tid til å lage mat osv i permisjonstiden.. Jeg hadde planer om å prøve å lage nye og spennende retter.. Lage maten fra scratch..Lettvint er greit noen ganger da
Har man først begynt å lage en del selv, så er det vanskelig å gå tilbake. Smaker så mye bedre![]()
Dagen startet med at N gråt ved levering så kom 6 min for sent til jordmorvar der gikk en snartur på butikken. Kom hjem hadde noen kynnere, men fikk god nyhet om at vi skal vies i dåpen til lillegutt
![]()
Ellers har jeg sovet litt og kost meg med familien min <3 så en god dag uten blodtrykksfall![]()
Hvordan har din dag vært?![]()
Får trimma magemusklene nå kjenner jegFantastisk
![]()
Hun sa ha det mamma også ville hun ikke at jeg skulle gå :/ noen dager er sånn og det er vondt når jeg faktisk må gå pga timer og avtaler .... Ellers hadde jeg blitt 10 minSå deilig![]()
Mmm.. Makaroni med tomatsuppe høres digg ut![]()
Hvordan har dagen i dag vært?
Hehe!! Syns det er veldig greit med lettvinte måltider nå om dagen! Merkelig egentlig. Før jeg fikk snuppa trodde jeg at jeg ville få masse tid til å lage mat osv i permisjonstiden.. Jeg hadde planer om å prøve å lage nye og spennende retter.. Lage maten fra scratch..
Men.. Har henda fulle med lille!! Får ikke tid til annet enn lettvinte middager i hverdagen når jeg er alene med bærta!!
Stakkar, hvorfor gråt hun? Ville hun ikke til barnehagen?
Så bra blodtrykket ditt holder seg bra <3
Dagen min har vært helt ok. Jeg måtte avlyse alle planer for dagen. Både snupp og jeg hadde feber![]()
Skulle egentlig på besøk til et vennepar av oss. Hadde gledet meg til det, så det var litt kjipt!
Lille har grått og jeg har stort sett gått rundt i huset og bysset henne.. Håper hun blir frisk snart! Skal til legen imorgen![]()
Nei! Aldri skjønt greia med å blande fruktsmak og sjokoladeSyns du uken appelsinsjokolade er godt? :O
Ja, sant! Åh, blir deilig!! Skal dere no spesielt før sommeren, eller bare nyter du permisjonslivet hjemme?Kunne ikke vært mer enig!! Er super klar for vår, joggesko, trilleturer og å komme meg ut av huset uten å føle det er et pes!!)
Uff daHei..
Hatt et meget trasig døgn, med sykebil og sykehusinnleggelse på babyenhjemme igjen nå og alt ser heldigvis ut til å ha gått veldig fint. Nå skal vi sove
Så spennende daomg ! wæææææ vi skal ha dåp og vielse sammengriner som bare det her jeg nå
Hvorfor det?Gaaah bortkasta time hos barnelegen
Nææææ... er det bare meg som ikke synes det, kanskje?sjokolade er det beste jeg vet men IKKE appelsinsjokoladeErru gærn??
God kveldGod kveld Hatt en fin kveld?
Å så kjedelig daEr ganske sliten og ekstrem høy "musikk" hos naboen