Seriøst? Jeg elsker appelsinsjokolade!! Selvsagt skal det være så billig nå når jeg prøver å være sunnAPPELSINSJOKOLADE 12,90 på kiwi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Seriøst? Jeg elsker appelsinsjokolade!! Selvsagt skal det være så billig nå når jeg prøver å være sunnAPPELSINSJOKOLADE 12,90 på kiwi
Er jo mange som søker ansatte flere mnd før for å ha god tid. Så da skal det ikke være noe problem å søke da.Ja tenkte å begynne å søke om et par måneder.. Bare håper ikke det at jeg har permisjon gjør det vanskeligere for meg å få jobb..
Hehe!! Kjedeligste jeg vet er å fylle inn alt elektronisk på ørten forskjelligste nettsider![]()
Tar så lang tid!!
Artig møte med sjefen og barnehageledelsen i kommunen i dag. De ser helst jeg ikke kommer tilbake fra sykemeld da de ikke kan tilrettelegge noe på jobb. Jau jau. Får belage meg på lang hjemmetid![]()
Lager selv
Pose utgår når det skal være melkefritt. Går fort å lage selv da![]()
Godt å høreBra detfått bedre kjemi og alt står bra til med meg og lillegutt
![]()
Åh, nei for min del kunne det bare blitt vår np. Er vanligvis glad i vinter altså, liker å gå på ski feks, men med baby i hus så har det blitt lite vinteraktiviteter i år.. så nå venter jeg bare på varmere vær sånn at det blir lettere å komme seg rundt med den lille![]()
Men appelsinsjokkis er ikke no godt jo!
Erru gærn??
Jatror jeg skal lage meg tomatsuppe
igjen haha. Kreativt ass.
God kveldendelig kom jeg på
Hva skal dere se?Innom før jeg drar på kino.![]()
Du nå må du være litt forsiktig her.God kveld!
Kommer deg hjem igjen? Eller er du fortsatt i Sandnes?
God kveldhåper dere har hatt en fin dag.
Baby J tok kvelden for en time siden. Jeg spiser middag og ser på keeping up with the Kardashiansblitt helt hekta
![]()
Det ble tomatsuppeHva spiser du?![]()
nærmer seg !!DET skjønner jeg godt![]()
hva skal dere se ?Innom før jeg drar på kino.![]()
Er på vei hjem nåGod kveld!
Kommer deg hjem igjen? Eller er du fortsatt i Sandnes?
Det ble tomatsuppeHva ble det til? Ble det tomatsuppe?
det er utrolig godt da
![]()
Nope er ikke detJeg skjønner
Ikke lett å bestemme seg.
Flink jente detHehe,sitter nå da![]()