Skravletråd Mars!

Ja tenkte å begynne å søke om et par måneder.. Bare håper ikke det at jeg har permisjon gjør det vanskeligere for meg å få jobb..

Hehe!! Kjedeligste jeg vet er å fylle inn alt elektronisk på ørten forskjelligste nettsider :P
Tar så lang tid!!
Er jo mange som søker ansatte flere mnd før for å ha god tid. Så da skal det ikke være noe problem å søke da.
Ja jeg vet. Hvorfor kan man ikke sende inn en søknad og CV som man har skrevet ferdig fra før. Istedenfor å fylle ut ALT hver eneste gang. :rolleyes:

Artig møte med sjefen og barnehageledelsen i kommunen i dag. De ser helst jeg ikke kommer tilbake fra sykemeld da de ikke kan tilrettelegge noe på jobb. Jau jau. Får belage meg på lang hjemmetid :P

Når er det du har termin? :)
Det er bra du får god tid til å hvile og ta vare på deg selv før babyen kommer!

Åh, nei for min del kunne det bare blitt vår np. Er vanligvis glad i vinter altså, liker å gå på ski feks, men med baby i hus så har det blitt lite vinteraktiviteter i år.. så nå venter jeg bare på varmere vær sånn at det blir lettere å komme seg rundt med den lille:)

Kunne ikke vært mer enig!! Er super klar for vår, joggesko, trilleturer og å komme meg ut av huset uten å føle det er et pes!! :))

Back
Topp