Skravletråd Mars!

Vi havner trolig på 4500 eller noe sånn.

Mye større lokale enn vi trenger, men sånn blir det. Vi fikk ikke plass hjemme i alle fall.
Var veldig stort dette lokalet også. Vi kan heller ikke ha det hjemme. Der vi ville ha det driver de å pusser opp nå. Men noe må vi da finne:)

Natten min var digg :D
Jeg føler meg for første gang på lenge opplagt!! Veldig deilig :D

Planen for dagen er å ta snuppa med til timen hennes på sykehuset. De skal ta ultralyd av hoftene hennes. På ettermiddagen får vi middagsgjester :)
Aå digg at du har fått sovet:) uL på hofftene ? Håper de ikke finner noen feil.

Du har fult opplegg du også:)

Klarer ikke bestemme meg for om jeg skal ta sjansen på å ta med mini på en liten tur eller om jeg skal drøye det pga hosten.

Vet! Det er sykt godt å tgge på isbiter. Da vi var "unge" pleide vi å gå på mcdonalds og be om beger med sibiter, det var gratis, digg og vi slapp betale for en flaske vann :P
Så lurt! :)

Ja, kan med stor glede fortelle at jeg har sovet ganske godt!!

Åå.. Burn!! Elsk.. Savner tidene hvor jeg kunne drikke og spise hva jeg ville.. :D Jeg pleide alltid drikke en burn før morgenskiftene mine når jeg jobbet på sykehjem :D Var ganske Burnavhengig!! :D

Hva jobber du med? :)
Åå.. Burn, sambo drikker burn blanda med tyrkisk pepper når han skal ta seg en fest. Desverre var jeg gravid da han lærte det trikset, og nå ammer jeg..

Vanligvis forventes voksne folk å ta ansvar selv
Mannen min har -5 og -5,5 eller noe slikt, men det er stabilt, så han går til optiker en gang i året som anbefales fordi han har linser.

Jeg har ikke så mye, men har samsynsfeil i tillegg, bruker briller og går til optiker.... Ikke ofte nok. Sikkert på tide med nye briller, husker ikke helt hvor lenge jeg har hatt disse.

Guttungen har arvet det "beste" fra oss begge, og har hatt briller siden han var fire, skulle nok hatt før. Han får ny time når vi går fra ortoptisten. Sånn om et år.
Ja vi burde jo vite hva som er best :p men hadde vært greit med oppfølgning for oss også. Jeg og ble innkalt som barn. Men måtte ha sånn øyetrening pga skjeve hornhinner. Ble friskmeldt :) synes brillene er mye finnere nå enn da jeg var barn :p

Vi har nettopp byttet etasje i huset med svigerforeldrene mine ;) den etasjen vi har nå har kun ett soverom så skal ta deler av stuen til soverom. Får opp vegg i løpet av uken. Gleder meg som en unge :P
Hehe, det skjønner jeg jeg :)
Jeg håper vi er på plass i sove avdelingen ila neste helg. Men ds mister jeg stua .. :p Jaja, de er ferdige til sommeren, forhåpentligvis før bebis kommer og vel så det

Back
Topp