Skravletråd Mars!

Jeg har brukt briller siden jeg var 9 og det er bare en del av meg. Jeg er naken uten (også ser jeg ikke... ;-))

Men jeg er ikke flink nok til å gå på kontroll. Det er ikke så viktig heller da. Viktigere for mannen som bruker linser. Så han går. Og ungene, en gang i året, alle pga at eldste skjeler.

Mellomste er frikjent egentlig en sjekkes jevnt. Yngste har jeg beskjed om å få henvis fra etterkontroll hos helsestasjonen
Ja man blir jo naken uten briller :p
Så lenge du ser med brillene er vel det ikke noe poeng, men vet med linser at man trenger mer kontroll der enn mer briller :)

Godt å høre :) det er MYE bedre at de kommer i uke 33 :) Hun kom 39+3 :)
Riene kom pga kraftig kynnere og det bygget seg opp. Gikk med rier av og på fra uke 29 fikk da nebbing. 2 cm åpning innvendig. Men gikk med dette helt til 39+3 så har sterk livmorhals :)
Men nå begynner jeg å engste meg litt ... Har hatt smerter ved skambeinet og nedpress. Skal få fremskyndet gyn timen min :)

Hva er din grunn?
Så bra du klarte å gå såpass lenge med d utgangspunktet da:)
Var du mye innlagt også da eller fikk du være hjemme?
Huff d hørtes ikke bra ut..kan være greit å få svar på hva d er for noe istedet for å bekymre seg også:) trenger jo ikke å være noe spesielt,men siden ditt forrige sv.skap var som d var,så holder de nok et bedre øye med deg denne gangen:)

Jeg har todelt livmor,så de har rett og slett ikke plass til å være inni der til termin. Gikk lengst med jenta da,uke 37. Men guttene liker seg ikke like godt med mindre plass virker d som:P

Back
Topp