Hva spiste dere?Litt sen middag i dag, men det gjør ingentingsnuppa har sovna, kanskje jeg disker opp med dessert ?
![]()
Nyt desserten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva spiste dere?Litt sen middag i dag, men det gjør ingentingsnuppa har sovna, kanskje jeg disker opp med dessert ?
![]()
Var vel en måned her du lå på 1.hele tiden?Hoho, meg skal du ikke uroe deg for. Når har jeg noensinne passert deg?![]()
Skal det være stilt til 20?
Ja med borring, hamring og sånn. Men klokken 22:00 ellers. I helgene er det klokken 18:00 og stille 23:00. Søndag ikke lov med borring osv og stille 22:00Irriterende![]()
Nei.. heldigvis sovna nå da. Men i stad var ikke livet helt greit for den lille. Ikke fått roen til å sove ordentlig idag.så da blir hun så veldig lei seg og vil ingenting.Uff. Overtrøtt baby er ikke noe greit
Jada, nå sover hun♡ Ikke bare barenå være liten og sliten og ikke finne roen. Godt at hun sovna nåUff dahåper hun roer seg fort!
Makan, så frekke dere er!!Aldri!!haha
Forstår jeg godt!!!!Ja med borring, hamring og sånn. Men klokken 22:00 ellers. I helgene er det klokken 18:00 og stille 23:00. Søndag ikke lov med borring osv og stille 22:00
Å ja ! Er straks 3 år siden de startet med ett prosjekt på 10 mnd og styret la lapp i postkassen. Så de startet jo bare senere og senere .... Omg gleder meg til å komme meg ut fra betong blokken![]()
Å ja, godt å høreVar ikke snakk om å bli borte men å værre fordi dt skjer mye
Er det kl 20 ?Ja da skal vel naboen starte med borring og hamring for en lang periode da
Han/hun har 38 min på seg så er det brudd på husregler IGJEN![]()
Nå er du nesevis!!Ha ha nei du er ikke det
Du må ikke slite deg ut nåDen konkurransen tar knekken på bekkenet snarthaha. I skrittgåinga enda
Er jeg da aldriNå er du nesevis!!![]()
Da kan du jo låne den!Naboen har en mini da
Ha ha helv*** fryser til is før den lånes bortDa kan du jo låne den!![]()
koteletter, sopp, poteter og bearnaiseHva spiste dere?
haha neiStart nå så har du den klar til mai![]()
hehe forskjellen er ?Dessert eller dessertsom mannen sier
![]()
jaSå fiin![]()
Koteletter saus poteter og soppHva spiste dere?
Nyt desserten![]()
Kan overraske med å ikke være blandet topp 10 en måned da?!Akkurat på den fronten sliter du med det altså![]()
What?!Tror gubben mata de for myehuff..
Haha, du er utspekulertJepp! Satser på det! Håper han vil på jakt fort, så jeg kan få alenetidhaha!
Vinn-vinn!