Skravletråd Mars!

Ut på shopping:D
Hjelpes meg..... Derfor jeg har budnad så jeg skal slippe shopping l. Se etter om jeg for tid etter stallen i morgen....blæ

Det er helt supert å arve ja! :)
Hans gutt er 1,5 år eldre enn min...så det er jo veldie greit :D
Oii, det er perfekt med tanke på arve ting osv da :) hehe.
Han ene broren min har en sønn på 12 år. Så her er det ganske stor aldersforskjell mellom J og fetteren sin :p
Jo så har hun en fetter på farssiden som er 16 eller noe :p ingen søskenbarn på egen alder :p

Men blir det ikke konsekvenser når de bryter reglene hele tide?
Det er betong blokk. Og selvfølgelig når styret skal lytte er de stille!! De nekter men vi vet at det er de. Har hørt det tydelig :p

En halv porsjon til frokost, en brødskive til lunsj, ett halvt middagsglass og en kvart porsjon med grøt :) og mme 3 ganger.
Hun pleier å spise mye mer :o
Hørtes egentlig mye ut det :p

Det er jo billig :)
Det ene vi så på kostet 4000, synes det var litt dyrt jeg :/
Lurt å handle i Sverige ja:)
Vi havner trolig på 4500 eller noe sånn.

Mye større lokale enn vi trenger, men sånn blir det. Vi fikk ikke plass hjemme i alle fall.

Oii, det er perfekt med tanke på arve ting osv da :) hehe.
Han ene broren min har en sønn på 12 år. Så her er det ganske stor aldersforskjell mellom J og fetteren sin :p
Jo så har hun en fetter på farssiden som er 16 eller noe :p ingen søskenbarn på egen alder :p

Ja, sant..det er jo perfekt :)
Åååh, det var litt stor aldersforskjell ja.. Lite håp om å arve noe der :o

Herlig med slike naboer... Vi hadde en slik men hun festa og tok med festen ut på gårdsplassen, hun festa hele uka. Etter fem advarsler ble hun kasta ut pga oppførsel
Det er grusomt ... Og de blir selvsagt stille når styre skal lytte .... -.-

Back
Topp