Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God bedringSovet godtN sover enda og våknet av mannen kom hjem "hei kjære, nå er jeg syk" han har fått det samme og våknet opp med snikende kvalme. Yeah ... Så da blir det en pizza da
og mannen MÅ på jobb sa sjefen som jeg sa da smitter du ned alle da
![]()
Jeg er så glad i kolonial!![]()
Altfor mye spør du megEr så glad jeg slipper å måke! Er helt bart hermye snø hos deg?
Vi skal bytte i april/mai![]()
Hvilken skal dere ha? Har dere sett på noen?
Vet det blir detKan fort bli det ja![]()
Ikke ?Forundrer meg ikke at du er enig![]()
Mhm det stemmer detSom barn flest![]()
Fortsatt ikke kommet??![]()
Såpass!!Altfor mye spør du meg
Joda, den var veldig fin.Hvorfor ikke?
Blir borte?Å der var 800 innlegg skrevet! Yey er i mål jo , da er det ingen krise at jeg blir borte
Merkelig hvor lang tid et barn kan bruke på veien hjemHun er nå kommet hjem, 2,5 time etter at skolen var ferdig... og når jeg spørr hva hu har drivi med "jeg har gått" fikk jeg til svar....
Nei. . Jeg er jo nesten ikke vant til at hun er syk lengerHuff :/ her var N oppkast fri lørdag, søndag og mandag. Så kom diaré tirsdag og igår. Ikke moro når de små er syke![]()
Ble akkurat kastet ut, igjen. ..Ikke jeg heller. Ikke kastet ut en eneste gang
Ja, hun er helt utslitt. Hun ligger ved siden av meg og sover nå, hun sover ALDRI på dagtid (om det kan kalles dagtid så sent da egentlig) lenger; har skjedd en gang tidligere ds var hun også syk...Uff, nei det høres jo ikke normalt ut
Stakkars snuppa, må jo bli sliten av dette?!
Og noe som drives av to mammaer. Og homeparty?Noe du hadde blitt glad for?![]()
Så kjedelig når ikke sånne ting er i orden altsåBlæ prøvde å komme meg til sentrum med vogna endte med å gå på veien da halvparten av fortauet nedover ikke var måka
He he har bare brukt lang tid daHun er nå kommet hjem, 2,5 time etter at skolen var ferdig... og når jeg spørr hva hu har drivi med "jeg har gått" fikk jeg til svar....
HeheDer var jeg igjennom alle innleggene deres
Kan dere ikke roe litt ned når jeg er på jobb??![]()
Mhm skal visst snø mer ogsåSåpass!!