Skravletråd Mars!

Mistenker det samme her. Sitter somregel bak jeg også men sitter av og til fremme da selen bak i gubbens bil er håpløs og kveler meg. Her også hyler han om smokk og leker havner utenfor hans rekkevidde. Han har perioder hvor han kaster vekk leker og smokk omtrent før vi har begynt å kjøre. Skikkelig kjedelig. Nytter ikke å stoppe og han det tilbake heller for han hiver det vekk igjen før vi har begynt å kjøre igjen. Ofte sutrer han når jeg sitter bak fordi han vil sitte på fanget mitt og ikke vil sitte i bilstolen.
Har dere sånn smokkesnor? Vi har det men hun drar smokken av snora :o haha!
Ja suttring er det også når jeg sitter bak :p skal helst sitte oppå mamma :p hvor gammel er din? Vi er i "mommy don't go" perioden. Det er helt ekstremt, kan ikke gå på kjøkkenet en gang :p

Har dere sånn smokkesnor? Vi har det men hun drar smokken av snora :o haha!
Ja suttring er det også når jeg sitter bak :p skal helst sitte oppå mamma :p hvor gammel er din? Vi er i "mommy don't go" perioden. Det er helt ekstremt, kan ikke gå på kjøkkenet en gang :p
Kjøpe bitesmykke?
Jeg venter på dette:
ImageUploadedByBV Forum1456998313.904926.jpg

"Mamma nøøø" tror vi må ut en tur idag :p hva mener dere? Hun hadde kun den ene bleien igår og ikke noe enda idag

God morgen :) håper alt er bra med dere :) fikk lite tid te skravling i går og blir vel ikke så mye skravling i dag heller... alltid noe som skulle hvert gjort og da blir det lite tid til å skravle :P
Heihei :) her er jeg nettopp våknet:p sånn er det ofte :p alt bra ellers? :)

For en viljesterk gutt jeg har. Skulle printe ut tilbudet på barnehageplass slik vi får sendt det avgårde og selvsagt ville mini leke med PCen. Da han ikke fikk lov til det var det ramaskrik og skikkelig hyling

Skikkelig sta gutt du har

Mye snø her og.. Håper de har brøytet vei :) det er ei som har veldig lyst til å gå ut

Back
Topp