Skravletråd Mars!

God morgen :-). Mini våknet halv 6 idag og ville over i vår seng. Håpet jeg skulle få han til å sove litt til men det skulle han da ikke. Blir interessant på babysvømming idag hvis jeg ikke klarer å få han til å sove litt før vi drar

God morgen :)
Så gøy med babysvømming! Kos dere masse! Krysser fingrene før at han får seg litt søvn før dere drar bort dit :)

God morgen :)
Så gøy med babysvømming! Kos dere masse! Krysser fingrene før at han får seg litt søvn før dere drar bort dit :)
Ja han stortrives :-).
Takk tror jeg trenger det. Han er så trøtt men hyler bare jeg nærmer meg vognen. Han har fått det for seg at vogn ikke er kult å bli lagt i. Skal bare sitte

God morgen. Skal innrømme at jeg ikke sov veldig godt uten dattera på samme rom. Og nå er klokka ni og det virker ikke som det er noe liv i huset enda?? Har jeg baby som går 12 t uten mat om natten ?? Jeg må ned å spørre mamma om frøkna mi har spist

Så godt å høre da:)
Også vår hun verre igjen... hjemme med feber igjen i dag.. skal prøve å få henne inn på legevakten. Skal i være sånn her, opp og ned i form med feber og ikke feber i 2,5 uke?

Hadde de bare brøytet fortauene her så kunne jeg også gått ut nå:-)
Det er det som ikke ble gjort her heller sist snøfall og det ble slaps som frøs til is og grusomt å gå med vogn på. Nå heldigvis bart de fleste steder. Nok til å trille i alle fall

Også vår hun verre igjen... hjemme med feber igjen i dag.. skal prøve å få henne inn på legevakten. Skal i være sånn her, opp og ned i form med feber og ikke feber i 2,5 uke?
Hvorfor legevakt? Fastlegen er da mer egnet til dette. Og skal ha timer en kan få om en ringer på morgenen

Det er det som ikke ble gjort her heller sist snøfall og det ble slaps som frøs til is og grusomt å gå med vogn på. Nå heldigvis bart de fleste steder. Nok til å trille i alle fall
Er så kjedelig når det blir slik. Gubben har vært ute med hunden og det er brøytet nede med barnehagen og ned mot skolen men ikke oppe her vi bor. Så snø både i veibanen og fortauene. Er en lokal bonde som brøyter oppe med oss mens kommunen tar veien som går med barnehagen og ned mot skolen. Kjedelig når de ikke kan kjøre opp mot oss også siden vi bor på en høyde og er bare bakker rundt for å komme oss noen vei.

Mini sovnet og får en liten lur før vi må dra på babysvømming :-). Håper han slipper å bli så altfor sutrete da:-). Kunne blitt lenge å gå fra 5.30 i morges til 12 tiden før han fikk en lur:-). Hadde han bare sovnet i bilen

Noen som har sett den nye reklamen til krefforbundet? Tårevått for ei med mye hormoner i kroppen :)

Så gøy:D Bra det gikk greit!!
Hvordan ser dagen din ut?
Nå har jeg måkt snø :p haha måtte måke meg ut for å få ut vogna :o satt bom fast. Måtte til butikken for å ha bleier.
Ellers skal jeg til en venninne senere. Men da kjører mannen meg :D fytti jeg er lei vinter nå :(

Her hyler han heller i bilen når han er trøtt og vi er på vei hjem. Kjempegøy:confused: så er han plutselig ikke trøtt når vi kommer hjem og får han i vognen. Da er det mer hyling fordi han vil ikke ligge i vognen. grus er populært her også for å sove.
Her er det litt hyling hvis hun kjeder seg i bilen :p
Jeg sitter vanligvis bak med henne. Men vi prøvde i går at jeg satt forran. Det gikk bra intil leken og smokken falt mellom bilstolen og døra :p

Nå har jeg måkt snø :p haha måtte måke meg ut for å få ut vogna :eek: satt bom fast. Måtte til butikken for å ha bleier.
Ellers skal jeg til en venninne senere. Men da kjører mannen meg :D fytti jeg er lei vinter nå :(
Ååå.. Da er vi to.. Jeg er så dritt lei vinteren.. Det frister ikke å gå ut med bebbis i sånn her vær...
Vi skal liksom til oldemoren til snuppa i dag, men spør vel om jeg får ut bilen.... Måkebilen har ikke vært her enda :(

Ååå.. Da er vi to.. Jeg er så dritt lei vinteren.. Det frister ikke å gå ut med bebbis i sånn her vær...
Vi skal liksom til oldemoren til snuppa i dag, men spør vel om jeg får ut bilen.... Måkebilen har ikke vært her enda :(
Måkebilen var ikke her heller :( det er måkt på veiene men ikke på fortauet så jeg har trilla vogn på veien.
Tror jeg må ut å måke mere etterpå så mannen kommer inn med bilen :p

Back
Topp