Blæ prøvde å komme meg til sentrum med vogna endte med å gå på veien da halvparten av fortauet nedover ikke var måkaJa det kan ta litt tid![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blæ prøvde å komme meg til sentrum med vogna endte med å gå på veien da halvparten av fortauet nedover ikke var måkaJa det kan ta litt tid![]()
Har blitt endel innlegg bak joLigger vel ikke langt bak du
God helg snuppaYes nå tok jeg helg
Noe du hadde blitt glad for?Et mulig hint har vi fått allerede....
Er nok deilig med litt frisk luft uansettAntatt siste dette ja
Sov ikke sånn kjempelenge, men greit nok
Håper neste natt blir like morsomTviler ikke nei
Vært å hilst på en pitte liten gutt på 6 dagerDere driver med i dag da?
Jeg pusler sammen topp 100 april! *klarer ikke vente*
Æsj så kjedeligBlæ prøvde å komme meg til sentrum med vogna endte med å gå på veien da halvparten av fortauet nedover ikke var måka
Jøss, håper hun dukker opp snart!Er det virkelig mulig å være så treg, nå er det 1 time og 50 min siden hu var ferdig på skolen og fortsatt ikke kommet hjem... hu kan da virkelig ikke bruke 50 min ekstra bare på å ta med en utebukse hjem fra faren når hu går forbi blokka på vei hjem fra skolen....
Jøss, håper hun dukker opp snart!
Kanskje hun ble litt opptatt hos pappa?
He he du kommer fort inn i detTror ikke jeg har den evnensåfall så prøver jeg
Så lenge jeg er her inne litt, så bør det gåNå er det jo høyt tempo så da går det fort
Nei det gidder jeg ikkeMas tilbake da![]()
Dåne du er verre enn jeg troddeÅff kårs!ferdig nesten nå
![]()
Ballett må hun jo rekke!!Ja det gjør jeg og, ellers så blir det ikke noe ballett på henne i dag.. tviler jeg på, de er nok ikke kommet hjem fra jobb ennå... men man vet jo aldri med unger![]()
Hører du sier det der jaBlir mer å lese enn å svare du![]()
Eller når jeg er i møteDer var jeg igjennom alle innleggene deres
Kan dere ikke roe litt ned når jeg er på jobb??![]()
Skjønner jeg godtNei det gidder jeg ikke