Skravletråd Mars!

Jeg snorker visst som bare det for tiden i følge samboer :P sier han får slutte å klage for gjør det kun når jeg er tett i nesa mens han gjør det hele tiden ;)
Snorking ja omg :p min tørr ikke si noe mer etter jeg tok det opp på film :p

Da er storebror også hjemme fra trening. Og mannen snur ca i døra for å gå på sin trening. Onsdag er virkelig en slitsom dag. Og det betyr at jeg må gi ungene kveldsmat og legge dem

Da er storebror også hjemme fra trening. Og mannen snur ca i døra for å gå på sin trening. Onsdag er virkelig en slitsom dag. Og det betyr at jeg må gi ungene kveldsmat og legge dem
Lykke til med det :) Her er det ingenting som skjer på onsdager, det er deilig med en fridag i uken

Mannen må lage frokost blanding fordi han spiste opp maten min :O bare fordi jeg var mett der og da... Tenk å spise min mat .... :p

Sitter å tenker på ordene "griseflaks" og "heldiggris".
Jeg skjønner ikke de ordene.
En gris er ikke mye heldig, og man har ikke mye flaks om man blir født som gris.
Man blir født, fortet opp i en trang bås og når man når toppen av livet blir man drept og spist :rolleyes:

Sitter å tenker på ordene "griseflaks" og "heldiggris".
Jeg skjønner ikke de ordene.
En gris er ikke mye heldig, og man har ikke mye flaks om man blir født som gris.
Man blir født, fortet opp i en trang bås og når man når toppen av livet blir man drept og spist :rolleyes:
Hahahaha. Genialt :P sånn tenke person du??

Back
Topp