Snorking ja omgJeg snorker visst som bare det for tiden i følge samboersier han får slutte å klage for gjør det kun når jeg er tett i nesa mens han gjør det hele tiden
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Snorking ja omgJeg snorker visst som bare det for tiden i følge samboersier han får slutte å klage for gjør det kun når jeg er tett i nesa mens han gjør det hele tiden
![]()
Jeg er ganske glad i å lage mat selv så klager ikke
Hehe. Kanskje det jeg skulle gjortSnorking ja omgmin tørr ikke si noe mer etter jeg tok det opp på film
![]()
Yes det er detDet er godt det![]()
Hva annet enn pasta hadde dere i?Yes det er det
Så kjedelig:-/. Får håpe du blir kvitt det snartJa.. tuppa har smittet meg,2 gangen på 2 uker![]()
Lykke til med detDa er storebror også hjemme fra trening. Og mannen snur ca i døra for å gå på sin trening. Onsdag er virkelig en slitsom dag. Og det betyr at jeg må gi ungene kveldsmat og legge dem
Blei så opphengt i en annen trådHvit er alle skravlerne??
Med forkjølelsen eller graviditeten?Hvordan går det med deg forresten?
Jeg føler meg litt lilla jeg, fargen på de andre her inne vet jeg ikkeHvit er alle skravlerne??
Hahahaha. GenialtSitter å tenker på ordene "griseflaks" og "heldiggris".
Jeg skjønner ikke de ordene.
En gris er ikke mye heldig, og man har ikke mye flaks om man blir født som gris.
Man blir født, fortet opp i en trang bås og når man når toppen av livet blir man drept og spist![]()
Jeg er her. Skal legge tuppa om ikke så alt for lenge daHvit er alle skravlerne??
Jeg er mer rosaJeg føler meg litt lilla jeg, fargen på de andre her inne vet jeg ikke![]()
Ei lita ei med vondt i magen her:/Hvit er alle skravlerne??
Han tenkte vel at det var bedre at han spiste den enn at den ble hevet...Mannen må lage frokost blanding fordi han spiste opp maten min :O bare fordi jeg var mett der og da... Tenk å spise min mat ....![]()
Kjedelig :/Ei lita ei med vondt i magen her:/