Lykke til med detHolde meg våken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til med detHolde meg våken
Tror jeg skal dusje snart jegStraks se litt ski på tv nå![]()
Takk tror jeg trenger detLykke til med det![]()
Er litt sutrete som han pleier å bli på ettermiddagen siden han sjelden sover lenger enn mellom 1 og 1.5 time på dagtid.Håper ikke det blir altfor ille i ettermiddag![]()
Det gjorde kengubarnet ogsåJa han elsker det![]()
Går ski senere i kveld også om du vil se daTror jeg skal dusje snart jeg
Spørs om jeg gidderGår ski senere i kveld også om du vil se da![]()
Takk, hater detAuch. Lykketil
Akkurat ferdig med lekser men guttaPåtur hjem. Vært å kjøpt lue og votter til frøkna.enn du?
Jeg snorker visst som bare det for tiden i følge samboerGrusomt :O
Vært det mer eller mindre hele svangerskapet. Men nå er det sånn forskjølse nese![]()
Vi er flere som gjør detTakk, hater det![]()
Hehe,det brukte jeg også så derfor jeg ble litt usikkerEr fult mulig, vi bruker hipp
Men skal ikke ha MME til middag altså
45 minutter og er egentlig nesten helt bortkastet. Ikke spesielt organisert (foreldredrevet med varierende "trenere", felles for de fleste at de ikke egentlig har noe bakgrunn for å holde så mange unger i aktivitet...)Hvor lenge varer barneidrett om gangen?
AbsoluttFeber er verstmen snørr kommer på klar 2.plass
![]()
Han skulle ha noe el greier, er litt usikkerHva skulle han ha?![]()
Ja.. tuppa har smittet meg,2 gangen på 2 ukerBlitt forkjølt? Ikke noe gøy, og ihvertfall ikke som gravid
Ja, jeg måtte det ! Neidar
Må slutte å jobbe tror jeg
Der kengubarnet gikk var det faste unge jenter som hadde et men de klarte aldri å få orden på 50 barn. .45 minutter og er egentlig nesten helt bortkastet. Ikke spesielt organisert (foreldredrevet med varierende "trenere", felles for de fleste at de ikke egentlig har noe bakgrunn for å holde så mange unger i aktivitet...)
Hun vil gjerne, men reelt sett gjør hun ikke det hun skal.
I morgen skal hun på dans, der er det mer struktur. Og til høsten må hun velge en, tenker jeg
Ha ha du måtte det jaJa, jeg måtte det ! Neida![]()