Skravletråd Mars!

Hei og hopp :) å lese 20 sider orker jeg ikke, men skal lese meg opp hverfall 5 som jeg pleier. Her har vi vært våkene en stund. Ikke merket noe diaré bleie enda så håper det bare varte en dag slik med oppkast. Uansett må hun være hjemme idag og i morgen, fordi siste bleia var i 19 tiden igår.
Snart lage meg noe frokost. Tror det blir brød med syltetøy idag

Hehe det er bra, jeg fikk plutselig feber kastet på meg når jeg pussa tennene i går :o på tide og ta det ltt med ro da sikkert. ..
Huff da :/ masse god bedring :)

Min også :D han skjønner ikke at jeg gidder bruke så mye tid på forumet..
Så minnet jeg han på hvor oppgitt jeg blir av alle hans fotballkamper på tv som han bare må se på.. Da ble det stille gitt :P ;)
Hehe, jeg bare forklarer at for å vinne premier må man skravle :p og enn om jeg skulle skravla like mye til deg som jeg gjør til de. Da hadde han blitt sprø :p

Var like før jeg glemte å sette sprøyten min nå :p kun 12 uker igjen ! Også får jeg lage meg litt frokost :) mens jeg spiser kan jeg skravle litt :D

Arg hvordan få mini til å synes det er greit å sovne i vogn igjen? Bare hyl og sutring og skal absolutt ikke ligge. Seng er nytteløst, der bare herjer han og nekter å sove

Du sikler etter stelleveska du også?? :D ;) Syns de veskene er så utrolig fine.. Lever i et evig håp om at jeg skal vinne en engang :p

Jeg får liksom veldig lite tid til å sette meg ned med laptopen.. Har som regel hendene fulle med bebbis... Hun liker ikke sove andre steder enn i armene mine.. Men skal virkelig prøve å bruke dataen oftere denne måneden :D Kanskje jeg klarer flere innlegg da ;)

Har du jobb imorgen du eller?

Det er samme her. Men hun er 18 mnd så løper rundt hele dagen haha nei ikke jobb nei. Men vurderer å søke ekstrahjelp når hun begynner i bhg. Må jo betale den barnehagen også..

Back
Topp