Skravletråd Mars!

Latskapen lenge leve. Jeg må på do, lage mat til hundene, rydde litt før jeg legger meg, ta meg et glass vann... men Sukk så lite det frister sånn på kveldene da. Blæææh.

Damit å klare å skrive fire sider her jo. Jeg var bare på face et øyeblikk for å sjekke stået til vennina mi som er ny bakte mamma...

Dere damer er helt rå til å skrive!!
Skjønner ikke hvordan dere får til å skravle så mye :D jeg har sovet tre timer og i løpet av den tiden har jeg nesten 600 uleste innlegg her!!

Jeg prøver for harde livet å havne lenger opp på lista, men får det liksom ikke til..
Hva er hemmeligheten deres? :P :)

Skjønner ikke hvordan dere får til å skravle så mye :D jeg har sovet tre timer og i løpet av den tiden har jeg nesten 600 uleste innlegg her!!

Jeg prøver for harde livet å havne lenger opp på lista, men får det liksom ikke til..
Hva er hemmeligheten deres? :p :)

Jg leter etter den samme hemmeligheten :P Men nå tenkte jeg at jeg skulle prøve å bruke skravletråden aktivt på kveldstid, for det er faktisk litt fint å snakke med noen selv om det er på nettet :P

Jg leter etter den samme hemmeligheten :P Men nå tenkte jeg at jeg skulle prøve å bruke skravletråden aktivt på kveldstid, for det er faktisk litt fint å snakke med noen selv om det er på nettet :P

Enig med deg i den :) Det er kjempe koselig å skravle her inne! Men, jeg klarer liksom ikke følge helt med.. Det går så fort :P 10 minutter borte og man havner helt utenfor samtalen :P

Jeg har bestemt meg for å prøve å få til 800 innlegg i mars nå! Får prøve mitt beste å være mest mulig aktiv når lille sover :)

Bruker dere mobil eller data når dere skravle her inne? Jeg bruker mobil, men tenker det kanskje er lettere skrive fra data :D Får prøve ut det imorgen :D

Hva gjør du oppe på denne tiden? :)
Selv har jeg nettopp ammet!! Får aldri sove rett etter å ha ammet.. Så nå ligger jeg her! Lysvåken :P

Last edited:
Enig med deg i den :) Det er kjempe koselig å skravle her inne! Men, jeg klarer liksom ikke følge helt med.. Det går så fort :p 10 minutter borte og man havner helt utenfor samtalen :p

Jeg har bestemt meg for å prøve å få til 800 innlegg i mars nå! Får prøve mitt beste å være mest mulig aktiv når lille sover :)

Bruker dere mobil eller data når dere skravle her inne? Jeg bruker mobil, men tenker det kanskje er lettere skrive fra data :D Får prøve ut det imorgen :D
Hva gjør du oppe på denne tiden? :)
Selv har jeg nettopp ammet!! Får aldri sove rett etter å ha ammet.. Så nå ligger jeg her! Lysvåken :p

Ja den der 800 greia er jeg med på :P Får ta det på kvelden når mann og barn er lagt :)

Jeg bruker 90% data, men hender jeg titter innom hvis jeg ikke er hjemme via mobilen men jeg er som oftest for opptatt til det.

Nesj jeg er nå en av disse natteranglerne da.. eneste stille tiden på døgnet :P

Ja den der 800 greia er jeg med på :P Får ta det på kvelden når mann og barn er lagt :)

Jeg bruker 90% data, men hender jeg titter innom hvis jeg ikke er hjemme via mobilen men jeg er som oftest for opptatt til det.

Nesj jeg er nå en av disse natteranglerne da.. eneste stille tiden på døgnet :P

Du sikler etter stelleveska du også?? :D ;) Syns de veskene er så utrolig fine.. Lever i et evig håp om at jeg skal vinne en engang :P

Jeg får liksom veldig lite tid til å sette meg ned med laptopen.. Har som regel hendene fulle med bebbis... Hun liker ikke sove andre steder enn i armene mine.. Men skal virkelig prøve å bruke dataen oftere denne måneden :D Kanskje jeg klarer flere innlegg da ;)

Har du jobb imorgen du eller?

Hva er hemmeligheten deres? :P :)
Har ikke peiling prøver også å henge med:) tenker ekstra mobil batteri og masse kaffe:)

Helt sinsykt hvor avhengi av å sitte på bv jeg har blitt mens jeg ammer.

Lillegutt har sovet leeeenge og jeg slenger frem puppen. Hooker lillemann på enden. Famler etter mobilen finner det blåe iconet på mobilen. Flr jeg aner det står det. "No conection" WTF? Lol ..

Ganske kjedelig må jeg innrømme

Har den voldsomme gulpingen gitt seg?
Ka det er bare rett ette mat. Han har sovet i 5 timer nå. Så har vi bytta bleie og spiser på fult.

Ikke en eneste antydning på bevegelse eller spenning av magen...bare avslappet kid:)...

Hvordan var din natt

Back
Topp