Ja er i grunn detDet er det enkleste når tempo er høyt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja er i grunn detDet er det enkleste når tempo er høyt
Ja det var jo lenge etterpåNope, jeg lå pent i senga kl 2330![]()
Lykke til i skrittjaktenMå nesten det![]()
He he forstår at du ikke gjorde det jaNei skjønte ikke denhehe
Huff da :/ masse god bedringHehe det er bra, jeg fikk plutselig feber kastet på meg når jeg pussa tennene i gårpå tide og ta det ltt med ro da sikkert. ..
Å så gøy !Lille J satt seg opp selv istad![]()
Å vi skal ut snart, har jeg spist frokost eller sminka meg? Nope![]()
Hehe, jeg bare forklarer at for å vinne premier må man skravleMin ogsåhan skjønner ikke at jeg gidder bruke så mye tid på forumet..
Så minnet jeg han på hvor oppgitt jeg blir av alle hans fotballkamper på tv som han bare må se på.. Da ble det stille gitt![]()
![]()
Takk du, ingen feber enda, så håper det bare var et resultat av at jeg var fryktelig slitenHuff da :/ masse god bedring![]()
Ja synes detMange gode oppskrifter der![]()
Krysser fingrene for detTakk du, ingen feber enda, så håper det bare var et resultat av at jeg var fryktelig sliten![]()
Så spennendeSjokoladekake. Prøver meg på en ny som skulle ha gresk yoghurt i
![]()
Nei, jeg hadde ikke taklet å være nabo med svigermor hellerNæææh!
Jeg hadde aldri orka å være nabo med hans mor da, så.. Jeg skal vel ikke mase for myehaha
Må benytte de sjansene man harPrøve litt på det når lillesøster sover i alle fall![]()
Må gjøre det. Må klare det i løpet av de første ukene. I påska blir jeg ikke pålogget.Må benytte de sjansene man har![]()
Stemmer detSå spennende
Forening i kveld?
Du sikler etter stelleveska du også??![]()
Syns de veskene er så utrolig fine.. Lever i et evig håp om at jeg skal vinne en engang
Jeg får liksom veldig lite tid til å sette meg ned med laptopen.. Har som regel hendene fulle med bebbis... Hun liker ikke sove andre steder enn i armene mine.. Men skal virkelig prøve å bruke dataen oftere denne månedenKanskje jeg klarer flere innlegg da
Har du jobb imorgen du eller?
Tror nok det går helt fint![]()