Skravletråd Mars!

Dere damer er helt rå til å skrive!!
Skjønner ikke hvordan dere får til å skravle så mye :D jeg har sovet tre timer og i løpet av den tiden har jeg nesten 600 uleste innlegg her!!

Jeg prøver for harde livet å havne lenger opp på lista, men får det liksom ikke til..
Hva er hemmeligheten deres? :p :)
Hemmeligheten er å henge i den tråden her i grunn for her får an mange innlegg

Enig med deg i den :) Det er kjempe koselig å skravle her inne! Men, jeg klarer liksom ikke følge helt med.. Det går så fort :p 10 minutter borte og man havner helt utenfor samtalen :p

Jeg har bestemt meg for å prøve å få til 800 innlegg i mars nå! Får prøve mitt beste å være mest mulig aktiv når lille sover :)

Bruker dere mobil eller data når dere skravle her inne? Jeg bruker mobil, men tenker det kanskje er lettere skrive fra data :D Får prøve ut det imorgen :D
Jeg bruker kun mobil , er jo så lettvindt

Årh..typisk.. Haha!
Jaja, jeg tok den bort etter max en time, da syns jeg det lukta så mye!
Men..kan det bli FOR mye liksom? :o
Det blir fort for mye :p den lukter sykt sterkt. Prøv 1 dråpe noen timer før leggetid. Så får det lufta seg før F legger seg :)

Ha ha for mye snakk med andre ord; ) hadde mye å fortelle etter natta da
Litt for mye :-P hadde hu vært her inne hadde hu sikkert skravla både deg og RonjaR forbi :-P haha
Nå gikk det i alt så skjedde på idretten på mandag så er ikke engang kommet til natta hehe

Back
Topp