Det må du ikke gjøreDamit å klare å skrive fire sider her jo. Jeg var bare på face et øyeblikk for å sjekke stået til vennina mi som er ny bakte mamma...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det må du ikke gjøreDamit å klare å skrive fire sider her jo. Jeg var bare på face et øyeblikk for å sjekke stået til vennina mi som er ny bakte mamma...
Men det gikk fint. Var så trøtt at jeg sovna fortDu altså![]()
Hemmeligheten er å henge i den tråden her i grunn for her får an mange innleggDere damer er helt rå til å skrive!!
Skjønner ikke hvordan dere får til å skravle så myejeg har sovet tre timer og i løpet av den tiden har jeg nesten 600 uleste innlegg her!!
Jeg prøver for harde livet å havne lenger opp på lista, men får det liksom ikke til..
Hva er hemmeligheten deres?![]()
![]()
Jeg bruker kun mobil , er jo så lettvindtEnig med deg i denDet er kjempe koselig å skravle her inne! Men, jeg klarer liksom ikke følge helt med.. Det går så fort
10 minutter borte og man havner helt utenfor samtalen
Jeg har bestemt meg for å prøve å få til 800 innlegg i mars nå! Får prøve mitt beste å være mest mulig aktiv når lille sover
Bruker dere mobil eller data når dere skravle her inne? Jeg bruker mobil, men tenker det kanskje er lettere skrive fra dataFår prøve ut det imorgen
![]()
Kom meg dit etterhvertJeg hsr kommet meg til senga. Har dere?
Så herlig daDet er så koselig når mini om morgenen ligger og koser og gir meg klemmer❤❤❤. Nå ligger han godt inntil ansiktet mitt mens jeg sjekker bv❤❤
Det blir fort for myeÅrh..typisk.. Haha!
Jaja, jeg tok den bort etter max en time, da syns jeg det lukta så mye!
Men..kan det bli FOR mye liksom?![]()
Om du har muligheten så er det sikkert lurt.Da er sambo stukket avgårde og mini kom inn i senga mi og sløver, hun hoster litt idag så vurderer nesten å la henne bli hjemme men vet ikke helt..
Trilla du ikke til jobben?Djises..
Jeg har ikke rulla en eneste tur idag.. Har vært på besøk på jobben![]()
Tror mange verdensproblemer hadde vært løst daHadde vært så sykt greit!!
God morgen!Om du har muligheten så er det sikkert lurt.
MorgenGod morgen alle sammen
Mange natteranglere her inne ser jeg
11 sider var det her etter jeg lan meg.Morgenjaa, ser det var noen
![]()
Ha ha for mye snakk med andre ord; ) hadde mye å fortelle etter natta daGod morgen!
Ja, ble sjukdag her. Jeg er hjemme sykemeldt uansett så vi ligger i senga og hun snakker, snakker og snakker litt til akkurat nå![]()
Kommer meg ikke inn på siden deres :/Hehe! Er sikkert en del igjen om du rasker påjeg sjekka ikke jenteklærne
![]()
Ååja. Her bruker vi 74 og 80Har nettopp begynt med 74![]()
Litt for myeHa ha for mye snakk med andre ord; ) hadde mye å fortelle etter natta da