Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff, håper det roer seg. Er så fælt!Så herlig![]()
![]()
Nei. Nå tar halsbrann livet av meg snart så kryper under dyna![]()
Vi prates plutselig
Håper du får en strålende natt![]()
![]()
Sov godt og velkommen inn på listatror jeg må ta kvelden jeg jenter ! kos dere på topplista![]()
Nattinatt alle!
God natt fra meg ^^ sove godt![]()
Nå tar jeg natta - på ordentlig! Ikke skravle for mye uten meg![]()
God natt alle sammenNatta dere![]()
Kjenner til følelsenLatskapen lenge leve. Jeg må på do, lage mat til hundene, rydde litt før jeg legger meg, ta meg et glass vann... men Sukk så lite det frister sånn på kveldene da. Blæææh.
Kjenner til følelsenalt er kun et stort ork av og til
![]()
Dere damer er helt rå til å skrive!!
Skjønner ikke hvordan dere får til å skravle så myejeg har sovet tre timer og i løpet av den tiden har jeg nesten 600 uleste innlegg her!!
Jeg prøver for harde livet å havne lenger opp på lista, men får det liksom ikke til..
Hva er hemmeligheten deres?![]()
![]()
Jg leter etter den samme hemmelighetenMen nå tenkte jeg at jeg skulle prøve å bruke skravletråden aktivt på kveldstid, for det er faktisk litt fint å snakke med noen selv om det er på nettet
![]()
Jg leter etter den samme hemmelighetenMen nå tenkte jeg at jeg skulle prøve å bruke skravletråden aktivt på kveldstid, for det er faktisk litt fint å snakke med noen selv om det er på nettet
![]()
Enig med deg i denDet er kjempe koselig å skravle her inne! Men, jeg klarer liksom ikke følge helt med.. Det går så fort
10 minutter borte og man havner helt utenfor samtalen
Jeg har bestemt meg for å prøve å få til 800 innlegg i mars nå! Får prøve mitt beste å være mest mulig aktiv når lille sover
Bruker dere mobil eller data når dere skravle her inne? Jeg bruker mobil, men tenker det kanskje er lettere skrive fra dataFår prøve ut det imorgen
![]()
Hva gjør du oppe på denne tiden?
Selv har jeg nettopp ammet!! Får aldri sove rett etter å ha ammet.. Så nå ligger jeg her! Lysvåken![]()
Ja den der 800 greia er jeg med påFår ta det på kvelden når mann og barn er lagt
![]()
Jeg bruker 90% data, men hender jeg titter innom hvis jeg ikke er hjemme via mobilen men jeg er som oftest for opptatt til det.
Nesj jeg er nå en av disse natteranglerne da.. eneste stille tiden på døgnet![]()
Har ikke peiling prøver også å henge medDere damer er helt rå til å skrive!!
Skjønner ikke hvordan dere får til å skravle så myejeg har sovet tre timer og i løpet av den tiden har jeg nesten 600 uleste innlegg her!!
Jeg prøver for harde livet å havne lenger opp på lista, men får det liksom ikke til..
Hva er hemmeligheten deres?![]()
![]()
Har ikke peiling prøver også å henge medtenker ekstra mobil batteri og masse kaffe
![]()
Har den voldsomme gulpingen gitt seg?Har ikke peiling prøver også å henge medtenker ekstra mobil batteri og masse kaffe
![]()
Ka det er bare rett ette mat. Han har sovet i 5 timer nå. Så har vi bytta bleie og spiser på fult.Har den voldsomme gulpingen gitt seg?