Å mere kommer det til å bliDa har jeg klart å rydde litt, pluss laget ett nytt lekehjørne til lille Jherregud så mye leker 7mnd gammel baby kan ha
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å mere kommer det til å bliDa har jeg klart å rydde litt, pluss laget ett nytt lekehjørne til lille Jherregud så mye leker 7mnd gammel baby kan ha
![]()
Hvor i England?Høres koselig ut
Gubben fikk innvilget ferie i uken etter påsken i går.
Vi tenker å ta oss en liten tur til England eller Danmark.. Skal planlegge nærmere i kveld![]()
Ååh herregud jaÅ mere kommer det til å bli
Var det ikke snø i april i fjor? Snøen hadde smelta og poff så kom det masse snøHehe, ja mars er en luremåned! Akkurat når man trornat våren er på vei så kommer det et lass med snø![]()
Føles virkelig slik utJa, den gjør visst det!
Du får si at enten får de ta det litt med ro eller så får dw fikse mer plass heheÅåh herregud jahun har jo besteforeldre som elsker å kjøpe ting til henne
vi har ganske liten leilighet å det hjelper jo ikke at de kjøper inn leker som tar plass
tror jeg må si stopp nå. Haha!
Ja de får vente littDu får si at enten får de ta det litt med ro eller så får dw fikse mer plass hehe
Gleder meg veldigÅh det hørtes koselig ut
Ja, virkelig! Orker ikke mer sykdom nåSatser på mars blir bedre for dere
Hehe bruker ofte å være slik :-D utrolig hvor mange ting en ender opp med til disse søte småJa de får vente littvi måtte kjøpe ny komode i januar. Hun fikk en ny gardrobe og litt til
![]()
Du er heldig som har kompetanse i familienDet er derfor jeg er glad jeg har en mor med kompetanse til å sy den inn og ut. Og en tante som er bunadssyerske som hadde vett til å legge inn mye stoff å ta av i sidene på den sånn at det er mulig. Hun sier at sånn som de klippes nå til dags må man nesten regne med en konfirmasjonsbunad og en ny som voksen for det er så lite stoff å gå på!
Så bra du har en jordmor som tar deg på alvor og klarer å berolige degJordmor mente at kroppen min sliter med influensaen. Fikk endelig snakket med hennenå skal jeg virkelig nyte lillebror i stede for å være redd
![]()
Hun sa morkaken den flytter seg, hvis ikke ta det da![]()
Premature riene med N er ikke noe tenke på for kynnerne er annerledes nå og har vært mer flink med å være føre var. Så jeg begynte å gråte fordi følte virkelig hun hørte på meg og lei meg for at jeg har bært på dette lenge![]()
Mars er deres måned!!Oi, mars allerede. Her har året startet med mye sykdom. Får håpe det blir bedre denne mnd![]()
Takk som spørHvordan går det med smertene kengu? Har det blitt litt bedre?
Synes du nettop fødte jegJa, ikke sant?
Den går himla fortHei på dere! 1 mars allerede :O Hva skjer med tida???
Det tror jeg påHaha ja det var dagens nedtur![]()
Ja, det må det bliMars er deres måned!!![]()
Så koselig å høreYEY du er savnet
Haha. Havner vel bakerst jeg nå daDu får gi det et forsøk
Bare husk å stille deg i kø![]()