Skravletråd Mars!

Å mere kommer det til å bli
Ååh herregud ja :o hun har jo besteforeldre som elsker å kjøpe ting til henne :p vi har ganske liten leilighet å det hjelper jo ikke at de kjøper inn leker som tar plass :p tror jeg må si stopp nå. Haha!

Hehe, ja mars er en luremåned! Akkurat når man trornat våren er på vei så kommer det et lass med snø ;)
Var det ikke snø i april i fjor? Snøen hadde smelta og poff så kom det masse snø :p
Husker jeg var gravid i 6mnd å måtte måke snø :p det var tungt :o

Ååh herregud ja :o hun har jo besteforeldre som elsker å kjøpe ting til henne :p vi har ganske liten leilighet å det hjelper jo ikke at de kjøper inn leker som tar plass :p tror jeg må si stopp nå. Haha!
Du får si at enten får de ta det litt med ro eller så får dw fikse mer plass hehe

Det er derfor jeg er glad jeg har en mor med kompetanse til å sy den inn og ut. Og en tante som er bunadssyerske som hadde vett til å legge inn mye stoff å ta av i sidene på den sånn at det er mulig. Hun sier at sånn som de klippes nå til dags må man nesten regne med en konfirmasjonsbunad og en ny som voksen for det er så lite stoff å gå på!
Du er heldig som har kompetanse i familien:)
Jeg har faktisk aldri lagt hverken ut eller inn siden konfirmasjon:P

Jordmor mente at kroppen min sliter med influensaen. Fikk endelig snakket med henne :D nå skal jeg virkelig nyte lillebror i stede for å være redd ❤️

Hun sa morkaken den flytter seg, hvis ikke ta det da :)
Premature riene med N er ikke noe tenke på for kynnerne er annerledes nå og har vært mer flink med å være føre var. Så jeg begynte å gråte fordi følte virkelig hun hørte på meg og lei meg for at jeg har bært på dette lenge :(
Så bra du har en jordmor som tar deg på alvor og klarer å berolige deg:)

Back
Topp