Nydelige er de såfallHun har forandret seg litt snuppa mi også ja. Men baby er hun fortsatt da altså. Men det er gøy å se. Drøyt 9 uker har det gått. Det har gått fort
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nydelige er de såfallHun har forandret seg litt snuppa mi også ja. Men baby er hun fortsatt da altså. Men det er gøy å se. Drøyt 9 uker har det gått. Det har gått fort
Får se da om vi klarer detGod morgen jenter.
Første dag i første vårmåned
Syns egentlig denne vinteren for en gangs skyld har gått veldig fort
Ser det også er skravle krav denne måneden, men ikke så høye de har vært tidligere.
800 innlegg, det vil si et gjennomsnitt på 26 innlegg per dag, det bør selv jeg som jobber klare å få til![]()
Å være kvalm er kjedeligGod morgen!
Ligger i senga og vurderer å sove vekk hele dagen for å slippe denne evige kvalmen.. Godt det "kun" er 18 uker igjen til termin.. Allerede ganske lei![]()
YEY du er savnetJeg får vel abonnere på denne tråden først som sist
God morgen, alle sammen!
Hvordan går det med deg?Vondt i oprasjonssåret...
Gratulerer så mye med dagenDet er første dagen i mars og jeg er enda et år eldre. Dagen tilbringes med venner og familie. Den eneste jeg savner r samboern som blei igjen hjemme for å jobbe
Kos deg på treffJeg er mett, nydusjet og påkledd. På et tidspunkt jeg vanligvis ville stått opp
Skal snart levere i barnehagen og til Trondheim på juli 2016 treff, det blir stas![]()
He he det er det så absoluttHvilken butikk jobber du i?
Hadde blitt sprø av å ha masse barneklær rundt meg.. Etter at jeg fikk barn kan jeg ikke gå inn i et senter uten å handle noe barneklær.. Er så utrolig mye fint..
Ha ha stakkars deg daGod morgen søtapå jobb idag også eller?
Haha jeg har vært å handla. Tror du ikke alle dorullene falt ut av pakkenså klart da jeg skulle til å gå over veien
![]()
Haha ja det var dagens nedturHa ha stakkars deg da
Skulle til å si at nå kommer våren, men så leste jeg at det skal komme mere snøHei på dere! 1 mars allerede :O Hva skjer med tida???
Helt ekstremt kjedelig.Å være kvalm er kjedelig
Den flyyyr...Hei på dere! 1 mars allerede :O Hva skjer med tida???
April blir heftig da skjønner jegJepp.
Så får vi se neste måned.
Tamara sa disse kravene bare er oppvarming til april
Ha ha er det slitsomt i dagGod dag alle sammen
I da har jeg brukt morgenen til å diskutere med lillebror istedenfor å få gjort det jeg skulle Hehe han skjønner vist ikke hvorfor man ikke får spise på dusjen, doen, dorullene og spesielt doenog får jeg ikke riste på flaska så det spruter melk vil jeg heller ikke spise
godt han er søt selv når han furter sier jeg altså Hehe
![]()
Åh det hørtes koselig utJa, det er tidlig påske i år
Skal på hytta med søsken med familie og mamma og pappa
Enn dere?
Hehe, ja mars er en luremåned! Akkurat når man trornat våren er på vei så kommer det et lass med snøSkulle til å si at nå kommer våren, men så leste jeg at det skal komme mere snøså våren får vente litt
![]()
Ja, den gjør visst det!Den flyyyr...
:-o
Satser på mars blir bedre for dereOi, mars allerede. Her har året startet med mye sykdom. Får håpe det blir bedre denne mnd![]()