Skravletråd Mars!

God morgen
NOK en møkkanatt denne uken.. godt jeg fikk en god att i går da
Snart kjøre til jobben , så er det bare å skynde seg hjem og hente kengubarnet så vi rekker legetime

Hun er liksom ikke gammel nok til å velge sånn enda :) Eller har ikke interesse. Så vi ser Fantorangen på barnetv, og da følger dessverre Daniel Tiger med på lasset :P Vi så på NRK super appen når poppeloppane var der, men plutselig var det borte.
Sant det, hun er yngre enn mine.

Mine er selvstyrt på NRK super, Netflix og viaplay.... (egne profiler med barneprogram da)

Eldstemann driver på YouTube også. Ser på presentasjoner av Legoesker og minecraft-filmer....

Her også, ikke på lavkarbo :p
Gikk på lavkarbo ei stund tidligere,men det var liksom ikke noe for meg. Kroppen gikk ned men hadde det ikke helt bra
Ååh. Da var nok ikke det det rette. Vi har aldri prøvd det. Nå er jeg lei av å ikke gå ned noe. Selv om usunt er kutta ut. Da går vi drastisk til verks ;p

Har vært i dårlig form de siste to dagene. Har ikke hatt overskudd til noe annet enn å passe på lille nurket. Vært lite inne her på forumet, men skal prøve å komme tilbake igjen nå ;)

Hvordan går det hos deg?
Uff.influensa eller no?:/ håper du er frisk nå❤
Her går det bra. Frøkna begynner pg bli frisk så livet er tilbake til normalen :)

Sant det, hun er yngre enn mine.

Mine er selvstyrt på NRK super, Netflix og viaplay.... (egne profiler med barneprogram da)

Eldstemann driver på YouTube også. Ser på presentasjoner av Legoesker og minecraft-filmer....
He he he, det eneste hun er "selvstyrt" på er at hun finner frem Drømmehagen på DVD og peker på tv'n.

God morgen :) merker jeg kom meg litt sent i seng i går ja :o
Men sånn blir det vel når man er på besøk dagen før :p

He he he, det eneste hun er "selvstyrt" på er at hun finner frem Drømmehagen på DVD og peker på tv'n.
Det skjer fortere enn du kan tenke deg....

Dvs, eldstemann var mye senere introdusert for det enn søstra... Han viste jo henne

God morgen! :)
Vært oppe i tre timer, men har ikke rukket å vært innom. Jordmor time og tatt litt telefoner rundt :) venter på svar fra presten nå :D

Back
Topp