Vi har også integrertHadde det ikke på mange år, men fikk det når jeg var gravid med tuppa, og nå har vi faktisk bestilt integrert på det nye kjøkkenet![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har også integrertHadde det ikke på mange år, men fikk det når jeg var gravid med tuppa, og nå har vi faktisk bestilt integrert på det nye kjøkkenet![]()
God morgen
Ingen god natt her...
Jobb , så barnelege med kengubarnet
Sant det, hun er yngre enn mine.Hun er liksom ikke gammel nok til å velge sånn endaEller har ikke interesse. Så vi ser Fantorangen på barnetv, og da følger dessverre Daniel Tiger med på lasset
Vi så på NRK super appen når poppeloppane var der, men plutselig var det borte.
Ååh. Da var nok ikke det det rette. Vi har aldri prøvd det. Nå er jeg lei av å ikke gå ned noe. Selv om usunt er kutta ut. Da går vi drastisk til verks ;pHer også, ikke på lavkarbo
Gikk på lavkarbo ei stund tidligere,men det var liksom ikke noe for meg. Kroppen gikk ned men hadde det ikke helt bra
Litt nødvendig frem til juli ;pI grunn ikke jeg heller, men det er Okei fram til juli![]()
NaboenHehe, hvem endte med å vinne sist?
Uff.influensa eller no?:/ håper du er frisk nå❤Har vært i dårlig form de siste to dagene. Har ikke hatt overskudd til noe annet enn å passe på lille nurket. Vært lite inne her på forumet, men skal prøve å komme tilbake igjen nå![]()
Hvordan går det hos deg?
He he he, det eneste hun er "selvstyrt" på er at hun finner frem Drømmehagen på DVD og peker på tv'n.Sant det, hun er yngre enn mine.
Mine er selvstyrt på NRK super, Netflix og viaplay.... (egne profiler med barneprogram da)
Eldstemann driver på YouTube også. Ser på presentasjoner av Legoesker og minecraft-filmer....
Har bare sånne netter ofte.Uff da, noe spesielt som skjedde i natt?
Er Kengubarnet syk?
Det skjer fortere enn du kan tenke deg....He he he, det eneste hun er "selvstyrt" på er at hun finner frem Drømmehagen på DVD og peker på tv'n.
Jeg og Daniel tiger har sover godt i NttHa ha, sorry![]()
Absolutt, håper på litt restitusjon for bekkenet i helgenDet er jo det som teller![]()
Det er godt å høreDet gikk helt fint med han
Jeg gikk ned i vekt ja, men magen var på bærtur og jeg var rett og slett sliten :/Her gikk ikke kroppen ned engang, fikk bare hodepine jeg..
Kjedelig med slike netter :/Har bare sånne netter ofte.
Nei han må bare følges opp 2 ganger i året
Det er ikke noe særligJeg gikk ned i vekt ja, men magen var på bærtur og jeg var rett og slett sliten :/