Skravletråd Mars!

Nei ganske lite :P Har ikke hatt mikro på 7-8 år tror jeg.
Hadde det ikke på mange år, men fikk det når jeg var gravid med tuppa, og nå har vi faktisk bestilt integrert på det nye kjøkkenet :)

Ha ha, han sovnet med en gang han la seg til rette, så det har jeg ikke samvittighet til. Er supertrøtt, men er rastløs og tenker for mye. Også har jeg intro- og avslutningsangen til Daniel Tigers nabolag på hjernen..
Takk, gjett hva jeg nynner på.... :p

Spørs det siden jeg skal på kveldsvakt og ikke er hjemme før en gang mellom kl 23 og 23.15. I helgen jobber han og neste uke jobber jeg 4 kveldsvakter på rad så var i kveld vi kunne ha litt kvalitetstid sammen etter mini var lagt.
Det er så kjedelig når man i perioder møter hverandre i døra :/ da handler det om å bruke de få øyeblikka man har. Så blir det sikkert snart tid til å pleie forholdet igjen :)

Ha ha, han sovnet med en gang han la seg til rette, så det har jeg ikke samvittighet til. Er supertrøtt, men er rastløs og tenker for mye. Også har jeg intro- og avslutningsangen til Daniel Tigers nabolag på hjernen..
Du har min dypeste medfølelse.
Liker virkelig ikke Daniel tiger, men det gjør frøkna

Du har min dypeste medfølelse.
Liker virkelig ikke Daniel tiger, men det gjør frøkna
Takk, jeg liker heller ikke Daniel Tiger, og det gjør ikke frøkna her heller, men hun liker både Uki og Lodde og Linn. Så vi blir liksom sittende med det på mens vi venter på det neste som fenger. Hun elsker Fantorangen

Takk, jeg liker heller ikke Daniel Tiger, og det gjør ikke frøkna her heller, men hun liker både Uki og Lodde og Linn. Så vi blir liksom sittende med det på mens vi venter på det neste som fenger. Hun elsker Fantorangen
Hun har ikke oppdaget NRK super app altså? Her venter vi ikke på det neste som fenger, vi velger det vi vil ha. Men, lite fantorangen der da. Noen små klipp er det da

God morgen damer :)
Har dere sovet godt?

Hva er planen for dagen?

I dag skal vi til helsestasjon og på kvelden skal vi på middagsbesøk :)

Hun har ikke oppdaget NRK super app altså? Her venter vi ikke på det neste som fenger, vi velger det vi vil ha. Men, lite fantorangen der da. Noen små klipp er det da
Hun er liksom ikke gammel nok til å velge sånn enda :) Eller har ikke interesse. Så vi ser Fantorangen på barnetv, og da følger dessverre Daniel Tiger med på lasset :P Vi så på NRK super appen når poppeloppane var der, men plutselig var det borte.

Back
Topp