Hadde det ikke på mange år, men fikk det når jeg var gravid med tuppa, og nå har vi faktisk bestilt integrert på det nye kjøkkenetNei ganske liteHar ikke hatt mikro på 7-8 år tror jeg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde det ikke på mange år, men fikk det når jeg var gravid med tuppa, og nå har vi faktisk bestilt integrert på det nye kjøkkenetNei ganske liteHar ikke hatt mikro på 7-8 år tror jeg.
Jeg har akkurat lagt meg.Hmf jeg får ikke sove..
Takk, gjett hva jeg nynner på....Ha ha, han sovnet med en gang han la seg til rette, så det har jeg ikke samvittighet til. Er supertrøtt, men er rastløs og tenker for mye. Også har jeg intro- og avslutningsangen til Daniel Tigers nabolag på hjernen..
Det er så kjedelig når man i perioder møter hverandre i døra :/ da handler det om å bruke de få øyeblikka man har. Så blir det sikkert snart tid til å pleie forholdet igjenSpørs det siden jeg skal på kveldsvakt og ikke er hjemme før en gang mellom kl 23 og 23.15. I helgen jobber han og neste uke jobber jeg 4 kveldsvakter på rad så var i kveld vi kunne ha litt kvalitetstid sammen etter mini var lagt.
Ha ha, sorryTakk, gjett hva jeg nynner på....![]()
Det er jo det som tellerI grunn ikke,men for meg så![]()
Du har min dypeste medfølelse.Ha ha, han sovnet med en gang han la seg til rette, så det har jeg ikke samvittighet til. Er supertrøtt, men er rastløs og tenker for mye. Også har jeg intro- og avslutningsangen til Daniel Tigers nabolag på hjernen..
Jeg også!!!!Takk, gjett hva jeg nynner på....![]()
Ja satser på detDet er så kjedelig når man i perioder møter hverandre i døra :/ da handler det om å bruke de få øyeblikka man har. Så blir det sikkert snart tid til å pleie forholdet igjen![]()
Takk, jeg liker heller ikke Daniel Tiger, og det gjør ikke frøkna her heller, men hun liker både Uki og Lodde og Linn. Så vi blir liksom sittende med det på mens vi venter på det neste som fenger. Hun elsker FantorangenDu har min dypeste medfølelse.
Liker virkelig ikke Daniel tiger, men det gjør frøkna
Hun har ikke oppdaget NRK super app altså? Her venter vi ikke på det neste som fenger, vi velger det vi vil ha. Men, lite fantorangen der da. Noen små klipp er det daTakk, jeg liker heller ikke Daniel Tiger, og det gjør ikke frøkna her heller, men hun liker både Uki og Lodde og Linn. Så vi blir liksom sittende med det på mens vi venter på det neste som fenger. Hun elsker Fantorangen
Det gikk helt fint med hanHuff, jeg ville ikke bli trist idag.
Hun er liksom ikke gammel nok til å velge sånn endaHun har ikke oppdaget NRK super app altså? Her venter vi ikke på det neste som fenger, vi velger det vi vil ha. Men, lite fantorangen der da. Noen små klipp er det da
Lite poteter her også i grunn. Ingen av oss er glad i detJeg slker poteter!! Hvordan kan man ikke spise poteter?
Jeg spiser kokte poteter minst en gang i uka, og bakte poteter minst en gang i uka, og pomfri minst en gang i uka![]()
Her gikk ikke kroppen ned engang, fikk bare hodepine jeg..Her også, ikke på lavkarbo
Gikk på lavkarbo ei stund tidligere,men det var liksom ikke noe for meg. Kroppen gikk ned men hadde det ikke helt bra
Fikk du sove til slutt?Hmf jeg får ikke sove..
Ja, heldigvis! Etter tre ganger på doFikk du sove til slutt?
God morgenalt bra?
God morgenGod morgen damer
Har dere sovet godt?
Hva er planen for dagen?
I dag skal vi til helsestasjon og på kvelden skal vi på middagsbesøk![]()