Ja jeg er lei av detKjedelig med slike netter :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja jeg er lei av detKjedelig med slike netter :/
Greit til popkornVi har også integrert
Klem til deg snuppa ♡God morgen
NOK en møkkanatt denne uken.. godt jeg fikk en god att i går da
Snart kjøre til jobben , så er det bare å skynde seg hjem og hente kengubarnet så vi rekker legetime
*klemme på*Ja jeg er lei av det
Jeg ikk ned 10 kg i fjor når jeg kutta ut sukkerbrus og sånn. Og lett kalori tellingÅåh. Da var nok ikke det det rette. Vi har aldri prøvd det. Nå er jeg lei av å ikke gå ned noe. Selv om usunt er kutta ut. Da går vi drastisk til verks ;p
Æsj, kjipe skritt. ..Naboenmen jeg var bare 70 skrott bak. Så surt
![]()
Nei,best å holde seg unna. Selv om det passet bra for meg som elsker bacon, men det går jo ikke annet å leve på detDet er ikke noe særlig
Åh. Flinka! Jeg har klart 38kg før på samme vis. Med en god del trening etterhvert og. Så ble jeg gravid :/ og gikk opp 30.Jeg ikk ned 10 kg i fjor når jeg kutta ut sukkerbrus og sånn. Og lett kalori telling![]()
Det er da man virkelig trenger at frøkna sover lange lurer og man selv kan soveGod morgenmerker jeg kom meg litt sent i seng i går ja
Men sånn blir det vel når man er på besøk dagen før![]()
Takk og det samme til degHa en fin dag damer![]()
Må alltid ha håp.Ååh jeg har håpet![]()
Ha ha ja er detGreit til popkorn![]()
Takk søte du ❤Klem til deg snuppa ♡
Arbeidsledig?Innom etter å ha levert ett par åpne søknader. Begynner å bli lei av å søke.
Ja, er det. Ikke lett å få noe gitt.Arbeidsledig?
Haha, ja det er fordelen med å være yngreDet skjer fortere enn du kan tenke deg....
Dvs, eldstemann var mye senere introdusert for det enn søstra... Han viste jo henne
Har ikke mye uten håpetMå alltid ha håp.![]()