Jeg fikk kjempe lyst på det jeg også, jeg får vel kjøre, men soft isDa blir det nok godt med litt frisk luft i dag
Vi skal på skogstur og kjøpe soft is![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk kjempe lyst på det jeg også, jeg får vel kjøre, men soft isDa blir det nok godt med litt frisk luft i dag
Vi skal på skogstur og kjøpe soft is![]()
Utrolig hvor rolig man blir av å kjenne de små altsåNå som jeg kjenner bevegelser osv er jeg også mer avslappetmen kunne ikke tro at vi skulle være så heldige denne gangen også
![]()
Vet ikke helt, han sover nå.Uff da
Er han syk?
Ha en god turPå vei til østlandet igjen
Uff da.Hodepine from hell![]()
Huff da, begynner han å bli syk?God morgen
Har en litt slapp og veldig kosete baby i dag
Kjør forsiktig.På vei til østlandet igjen
Gratulerer med 2 årGod søndag og 1. MaiI dag har jeg og min kjære 2års dag
og her skinner sola!
![]()
Så flink han erNå er huset rent gubben har slått til mens jeg var ute. Tatt av seg både L og vaska huset![]()
1 kg sukker koster 16,90 på kononial.no og de har samme pris som på Rema.Hei ja väl nå var det maj mndherligt . Älskar maj Mnd
Va gjør dere på ? Meg å mannen sitter å diskuterar vad ett kg sukker kostar på kiwi. Me blir ikkje enige. Noen som vet Va de kostar??
Som jeg svarte Kengu:Huff da, begynner han å bli syk?![]()
Så kjedeligHodepine from hell![]()
Så hyggelig da! Ikke kontakt med barselgruppe lengre jeg...Hei hei :-D
Ny tråd og greier:-D
Jeg har vært på veldig hyggelig "barseltreff" med damene fra barselgruppa 2012.
Jeg har vært sjåfør for 3av dem hjem, så fått en liten ekstra tur rundt. Men det var bare hyggelig. Selv om det tok meg 40 min ekstra![]()
Nå skal jeg også komme meg i seng;-)
Her er det skinnende solNy måned, nye muligheter!
Bare håper sommeren kommer nå snart, eller hvertfall mer sommerlige temperaturer...
De så skikkelig gode ut! Vil dere ikke oppskriften med ossJa sunne og ful av gode ting for kroppenfikk oppskrifta av desemberbaby15 *digger*
![]()
Bursdag?Ingen store planer her
Fikk bålpanne igår så vi må vel prøve den![]()
Takk1 kg sukker koster 16,90 på kononial.no og de har samme pris som på Rema.
Kiwi pleier å ha ca samme pris som Rema så vil gjette rundt den prisen.
Jeg har akkurat bygd lego med frøkna
Det er langt.... Borte bare for en helg?Vi skal kjøre 50 mil hjem
Dere da?