Dwt vil jeg troJa Det hoper seg litt opp noen ganger![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dwt vil jeg troJa Det hoper seg litt opp noen ganger![]()
Noen må jo kose seg også![]()
Ja sunne og ful av gode ting for kroppenFrokost kaker?
Godt å sove lengeDårlig samvittighet egentlig. Jeg sover så tungt.. sovnet igjen i 7-8 tiden, da jeg mente det var litt vel tidlig, også neste gang jeg våkner er klokka nesten 12. Woops..
Nå er huset rent gubben har slått til mens jeg var ute. Tatt av seg både L og vaska huset![]()
Godt å sove lenge
Men jeg blir så rastløsDigg med nada nix dager også![]()
Så braDen var veldig fin den![]()
Haha jeg var på stallen kl kvart på syv i dag. Kom hjem kl 10 da hadde han og L endelig stått oppDårlig samvittighet egentlig. Jeg sover så tungt.. sovnet igjen i 7-8 tiden, da jeg mente det var litt vel tidlig, også neste gang jeg våkner er klokka nesten 12. Woops..
Så snill du erHei hei :-D
Ny tråd og greier:-D
Jeg har vært på veldig hyggelig "barseltreff" med damene fra barselgruppa 2012.
Jeg har vært sjåfør for 3av dem hjem, så fått en liten ekstra tur rundt. Men det var bare hyggelig. Selv om det tok meg 40 min ekstra![]()
Nå skal jeg også komme meg i seng;-)
Nydelig egenlig. Starte en ny uke med rent hus ennå noen klesvasken men det får fort nå får meg uansettSå deilig da
tiden går vist kjempe fortSå herlig da, tiden flyr når det blir lyst og vår, så snart er det vel permisjon![]()
Jeg veit,jeg sverger jeg ble akkurat gravid joTiden har gått så fort :O
Tja, den er som den pleier.. gleder meg til å bli ferdigIkke lenge igjen nå!Hvordan er helsa!?
![]()
Se der ja, var det jeg saVar våken halv fem jegikke lenge etter du la deg tipper jeg
![]()
Sov litt av og på fram til ved 6-7 tiden, siden da har jeg i grunn sovet helt ok. Ikke trengt og opp å gå i det minsteHåper du fikk sovet litt snuppa
Åh, gravid ting? Jeg er bløder og blør masse neseblod uansett, men det er ekstremt nå når jeg er gravid...Nei bare hovne slimhinner der og blør for ingenting![]()