Skravletråd mai

Noen må jo kose seg også:)

Dårlig samvittighet egentlig. Jeg sover så tungt.. sovnet igjen i 7-8 tiden, da jeg mente det var litt vel tidlig, også neste gang jeg våkner er klokka nesten 12. Woops..

Frokost kaker?
Ja sunne og ful av gode ting for kroppen:) fikk oppskrifta av desemberbaby15 *digger*
d841816a89e3645206651735bd76ddad

Nå er huset rent gubben har slått til mens jeg var ute. Tatt av seg både L og vaska huset :cool:

Koselig! Sambo har ordnet liiitt hjemme her nå. Vasket søppelskapet og småryddet. Nå er det min tur til å ta klesvask og gulv kjenner jeg :p

Godt å sove lenge

Uthvilt og klar til dagens gjøremål i alle fall! Nå MÅ jeg rydde litt, kjenner jeg. Har holdt hviledagen nok hellig for i dag :p

Dårlig samvittighet egentlig. Jeg sover så tungt.. sovnet igjen i 7-8 tiden, da jeg mente det var litt vel tidlig, også neste gang jeg våkner er klokka nesten 12. Woops..
Haha jeg var på stallen kl kvart på syv i dag. Kom hjem kl 10 da hadde han og L endelig stått opp:)

Men tror de kunne ha sovet mer begge to om det ikke hadde vært for bleia til l

Hei hei :-D

Ny tråd og greier:-D

Jeg har vært på veldig hyggelig "barseltreff" med damene fra barselgruppa 2012.

Jeg har vært sjåfør for 3av dem hjem, så fått en liten ekstra tur rundt. Men det var bare hyggelig. Selv om det tok meg 40 min ekstra :-)

Nå skal jeg også komme meg i seng;-)
Så snill du er :)

Så herlig da, tiden flyr når det blir lyst og vår, så snart er det vel permisjon :)
tiden går vist kjempe fort :)
Tiden går vist kjempe fort :D
Jeg går på svangerskapspenger så har vært hjemme siden januar... så det er i grunn greit at det begynner å går litt fort :p

Sitter hjemme. Rastløs og vil gjøre noe xD

Håper du fikk sovet litt snuppa
Sov litt av og på fram til ved 6-7 tiden, siden da har jeg i grunn sovet helt ok. Ikke trengt og opp å gå i det minste

Nei bare hovne slimhinner der og blør for ingenting :o
Åh, gravid ting? Jeg er bløder og blør masse neseblod uansett, men det er ekstremt nå når jeg er gravid...

Back
Topp