Skravletråd lag Tulipan

Æsj der kom mensen så går nok opp i vann frem til fredag:/

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Da har jeg endelig fått kjøpt meg vekt:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Æsj der kom mensen så går nok opp i vann frem til fredag:/

Har den jeg også :/ Bra timing altså :(

Ikke la mensen stoppe dere da jenter, det er faktisk bra for smertene å bevege på seg! :-)

Ikke la mensen stoppe dere da jenter, det er faktisk bra for smertene å bevege på seg! :-)
Det blir nok ikke noe problem her, jeg er klar til å komme skikkelig i gang på fredag :) Vil jo være med lenge og nå målet mitt:) Da må man jo jobbe for det;)

Det blir nok ikke noe problem her, jeg er klar til å komme skikkelig i gang på fredag :) Vil jo være med lenge og nå målet mitt:) Da må man jo jobbe for det;)

Hvor mange kg skal du ned ? :)

Det klarer du!:)

Hvor mye skal dere ned jenter? Jeg skal ned 5-7 kg:)

Titt tei:D
Jeg er visst på lag med dere. Dette blir kjekt:)

Har hatt noen tøffe måneder etter samlivsbrudd, mye jobb og 3 krevende unger,,,så har ikke vært aktiv her på evigheter. Men føler brikkene faller litt og litt på plass nå..så prøver meg på litt slanking igjen;)
Like etter samlivsbruddet raste jeg ned ivekt.. noe som igrunn var bra..for var ganske nært trivselsvekta...men så slutta jeg trene, jula kom og jeg kom meg aldri igang igjen... levd veldig usunt siden..hehe...
Så nå er vekta høyere enn den har vært på flere år..
Men kjenner at jeg er motivert..og har faktisk begynt å trene igjen også. Good feeling:D

Håper vi kan støtte og oppmuntre hverandre fremover...for dette skal vi klare:D

Litt kort om meg om noen lurer..
Jeg er vestlandsjente, 30år, har 3 barn( 2 jenter på 3 og 5 og en gutt på snart 7).. jobber 100% i barnehage ..:-)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Jeg skal ned 15 kilo hvertfall :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

På tide med litt søvn før vi er i gang i morgen. Alle må huske å veie seg og melde inn vekt før kl 19 da :)

Siste dag med sånne:

Vedlegg

• 1398979821491.jpg
    1398979821491.jpg
    64,5 KB · Visninger: 10
Åh det så godt ut:D

Endeliig er vi igang!
Her starta jeg opp med trening og sunnere kosthold mandag.. var like under 69kg da.. idag viste vekta 67.6. Så det funker med sunn mat og trening.
Må det bare fortsette slik:D
Spent på ukene fremover nå..håper å få masse støtte her. For tror det trengs..hihi;)

Back
Topp