Skravletråd lag Rosa

Eg liker å veie meg både mårning og kveld :D da føler eg at eg har motivasjon :) i går stoppa vekts opp. Men i dag er det noe løye som skjer. Bare gleder meg til i måren tidlig. For i kveld viser vekta på grammet det samme som i dag tidlig. Og eg veier som regel alltid 1 kg med om kvelden enn mårningen. :) kan vel ikkje plutselig ha gått ned et helt kg til vel?

I tillegg har eg i dag fått i meg alt for lite mat. Muligens bare rundt 400 kcal. Frokost fikk eg aldri tid til. Var så hektisk. Så orka eg ikkje kvelds. Så da blei det bare 2 måltider. Shitt, Skjerpings!!

Jeg veier meg hver morgen og idag ligger jeg på -200gram :)
 
Hodepinen har gitt seg og søtsuget minker. Veldig spent på vekta på fredag :D
 
Ikkje tjuv veid enda? :D
Neeei :D Jeg skal holde meg til fredagene. Sist krig merket jeg at jeg til slutt tok helt av med veiing flere ganger daglig, så nå holder jeg meg til veiedagen :p
 
Neeei :D Jeg skal holde meg til fredagene. Sist krig merket jeg at jeg til slutt tok helt av med veiing flere ganger daglig, så nå holder jeg meg til veiedagen :p

Det sku eg og klart. Men no går det automatisk :D mååå bare innom :D
 
Hehe :p Jeg klarer meg enn så lenge, men fryktelig spent på fredagen :D

Eg har vært litt forstoppa desse dagane. Lure på om da e grønnsakene. Stod i infohefte at det va normalt. Lurer på om eg skal ha meg en shakedag i måro. :)
 
Da gjekk akkuratt opp for meg at i måro e da berre 1 veka igjen te operasjonen :eek: hjelpeeees!
 
Eg og e veldig klar :D skal til frisøren og i måro :D blonde meg litt. :) heilt perfekt på ein fredag :)
Kunne både tenkt og trengt meg en tur til frisøren jeg også, men har brukt masse penger på varmepumpe nå :eek:
 
Godt fornøyd med utfordringspoengene mine :D
 
Sorry dere, kun 50 utfordringspoeng på meg denne uka.

Har en "soft" start.
 
Syns det har gått greit med trening denne uka. Kunne vært mer, men er så opptatt om dagen, sover til kl 11, og på kvelden våkner babyen mye for pupp, så da blir hvile prioritert. ;)
Ingen trening idag heller, men har vært ute og akt på akebrett sammen med ungene og lekt i snøen, så jeg har jo vært aktiv! Tungt å dra en snart fireåring opp en bakke x antall ganger. :p
 
Back
Topp