Skravletråd lag Rosa

Kor mykje ønsker dikka å gå ned? Har du totalt mål og delmål?
Eg håpar no å gå ned til 80kg i første omgang. Så håpar eg på å gå ned til 70kg i andre omgang og først da sjå kva eg synes i forhold til vekta, plassering osv :)

Målet mitt har vært 60 og er straks der, men ser at jeg må ta av mer. :p Nytt mål er 55kg.
Jeg veier 61,3 nå. Det høres lite ut, og jeg er jo normalvektig, men når man er kun 1.66 høy, så er det ikke SÅ lite når man ikke kan fordele vekta på særlig høyde... ;) Men jeg må også stramme opp mage og lår. Det er dvaske greier, det!
 
I kveld sliter eg skikkelig med sukkersuget. Hjernen vet det e lørdag og helg. Og følelsen kjennes som at noe blir frarøva meg. Sjukt kor avhengi kroppen e :( 12 daga igjen til operasjonen. Og da tror eg det blir lettere :)
 
I kveld sliter eg skikkelig med sukkersuget. Hjernen vet det e lørdag og helg. Og følelsen kjennes som at noe blir frarøva meg. Sjukt kor avhengi kroppen e :( 12 daga igjen til operasjonen. Og da tror eg det blir lettere :)

Sender deg styrke!

Jeg rota litt idag og trodde utfordringen hadde begynt, så var skuffet over meg selv å ryke på snopet første dagen! Vi var oppe med dammen ovenfor huset og mannen kom opp med kakao til meg og vesla. Letta da jeg i dusjen kom på at jeg hadde blingsa, men så oppdaget at jeg ikke hadde det likevel. :p Jaja, lett skal det ikke være.
Mannen er nå informert om at utfordringen gjelder fra imorgen!
 
Sender deg styrke!

Jeg rota litt idag og trodde utfordringen hadde begynt, så var skuffet over meg selv å ryke på snopet første dagen! Vi var oppe med dammen ovenfor huset og mannen kom opp med kakao til meg og vesla. Letta da jeg i dusjen kom på at jeg hadde blingsa, men så oppdaget at jeg ikke hadde det likevel. :p Jaja, lett skal det ikke være.
Mannen er nå informert om at utfordringen gjelder fra imorgen!

Da e bra. For vi treng poengene vi kan få :D

Eg må hvertfall holde ut. Men må tenke heeeele tiden for å ikke glemme meg. Ting går litt automatisk enda :/
 
Da e bra. For vi treng poengene vi kan få :D

Eg må hvertfall holde ut. Men må tenke heeeele tiden for å ikke glemme meg. Ting går litt automatisk enda :/

Jeg sa til meg selv at da fikk jeg jobbe inn igjen de 50 poengene, hehe. :p

Du er veldig flink! Vet ikke om jeg eller hvem som helst kunne kutte ut sukker slik.
 
Jeg sa til meg selv at da fikk jeg jobbe inn igjen de 50 poengene, hehe. :p

Du er veldig flink! Vet ikke om jeg eller hvem som helst kunne kutte ut sukker slik.

Takk :) kanskje eg ikkje får noe behov igjen for snop. Det hadde vært sååå fantastisk!!

I måren skal eg i bursdagsbesøk til min søster som nett blei 18 år. Mangen folk på middag først og så har mamma laga 7 kaker :eek: det blir min prøvelse!!! Sitte å se på alle andre trøkker i seg :eek:
 
Takk :) kanskje eg ikkje får noe behov igjen for snop. Det hadde vært sååå fantastisk!!

I måren skal eg i bursdagsbesøk til min søster som nett blei 18 år. Mangen folk på middag først og så har mamma laga 7 kaker :eek: det blir min prøvelse!!! Sitte å se på alle andre trøkker i seg :eek:

Det går nok bra, berre pass på å ta med nokon sunne alternativ som du kan ete/tygge på :)
 
Det går nok bra, berre pass på å ta med nokon sunne alternativ som du kan ete/tygge på :)

Da blir alltid så masse fokus på da hvis eg tar med gulrot å knaske på. Og siden ingen vet eg skal ta operasjon vil det jo bli litt spørsmål :) men noe må eg nok ha med. :) eg tenkte eg sku ta meg et glass pepsi max, tenker det sikkert e lov siden vann med kullsyre e lov og lett saft e lov :)
 
  • Liker
Reactions: EJ
Da blir alltid så masse fokus på da hvis eg tar med gulrot å knaske på. Og siden ingen vet eg skal ta operasjon vil det jo bli litt spørsmål :) men noe må eg nok ha med. :) eg tenkte eg sku ta meg et glass pepsi max, tenker det sikkert e lov siden vann med kullsyre e lov og lett saft e lov :)

Oy, familien din veit ikkje at du skal operera? Kan eg spør kvifor?
Og eg må spørja, er dikka ein stor familie eller er det "vestlands" fenomenet sia det er 7(!) kaker?
 
Oy, familien din veit ikkje at du skal operera? Kan eg spør kvifor?
Og eg må spørja, er dikka ein stor familie eller er det "vestlands" fenomenet sia det er 7(!) kaker?

Jo, de nærmaste veit da. Og mina nærmaste venna. Men eg har valgt å ikkje sei nåke om da før ette den e ferdig. For alle har alltid nåke å sei. Og eg orker ikke ta diskusjonen med mine argumenter for til alle :) derfor e det lettere å bare vente :D

Kakene e nok blandingen av begge deler :p mamma sin familie er 7 søsken og pappa sin e 4. Men det e jo ikkje halvparten av de som kunne komme :) så har meir tru på fenomenet :p hihi
 
  • Liker
Reactions: EJ
Oi, hardt å begynne med null snop når det første du møter om morgenen er en colaflaske på benken. :p Av ren automatikk holdt jeg på å ta en slurk, haha. Får helle den ut!
 
Da blir ikkje mangen treningspoengene på meg i dag desverre. Men vann og snop der i mot. Eg e so forbaska fornøyd med meg sjøl i dag. :D Første gang i livet eg har klart å stått i mot nåke sånn. :D
 
Da blir ikkje mangen treningspoengene på meg i dag desverre. Men vann og snop der i mot. Eg e so forbaska fornøyd med meg sjøl i dag. :D Første gang i livet eg har klart å stått i mot nåke sånn. :D
Utrolig bra jobbet:)
Blir ikke mange poeng her i dag dessverre. Håper på bedre uttelling i morgen:)
 
Utrolig bra jobbet:)
Blir ikke mange poeng her i dag dessverre. Håper på bedre uttelling i morgen:)

Takk :)

Kanskje eg tar meg en tur på tredemølla etterpå for å sanke litt poeng :D
 
Takk :)

Kanskje eg tar meg en tur på tredemølla etterpå for å sanke litt poeng :D
Du er virkelig godt i gang :)
Etter to døgn med lite søvn og vondt i magen i dag orker jeg rett og slett ikke :(
 
Du er virkelig godt i gang :)
Etter to døgn med lite søvn og vondt i magen i dag orker jeg rett og slett ikke :(

Ja, livet skal endrast no! :D og med litt hjelp fra operasjonen skal da bli bra :D
 
Dette ser dårlig ut... Her begynte vi dagen med ei lita jente med over førti i feber, etter en søvnløs natt pga lillebrors forkjølede nese. Storesøster endte på legevakten, hun har streptokokker i halsen. Nå begynner jeg å føle meg dårlig. Mannen plasserte en skål med is foran meg, jeg åt tre skjeer før jeg kom på at det skulle jeg jo ikke. Så nå står jeg på for å i alle fall få i meg to liter vann, for her blir det verken snopepoeng eller treningspoeng i dag. Håper jeg ikke blir syk, så prøver jeg igjen i morgen. Men blæh...
 
Vekta raser nedover :D det motiverer. håper de vil operere meg for deg om :D haha. Joda, kontrakt er underskrevet. Vekta stopper alltid på 100 kg og eg kommer meg aldri ned derfra. De første kg nå er nok mye vann i kroppen. :)

Hvordan går det med dere jenter? Noen som har tjuv veigd seg litt i helga? :D
 
Dette ser dårlig ut... Her begynte vi dagen med ei lita jente med over førti i feber, etter en søvnløs natt pga lillebrors forkjølede nese. Storesøster endte på legevakten, hun har streptokokker i halsen. Nå begynner jeg å føle meg dårlig. Mannen plasserte en skål med is foran meg, jeg åt tre skjeer før jeg kom på at det skulle jeg jo ikke. Så nå står jeg på for å i alle fall få i meg to liter vann, for her blir det verken snopepoeng eller treningspoeng i dag. Håper jeg ikke blir syk, så prøver jeg igjen i morgen. Men blæh...

Uff. Masse god bedring til hele huset :)
 
Back
Topp