Skravletråd lag Rosa

Vekta raser nedover :D det motiverer. håper de vil operere meg for deg om :D haha. Joda, kontrakt er underskrevet. Vekta stopper alltid på 100 kg og eg kommer meg aldri ned derfra. De første kg nå er nok mye vann i kroppen. :)

Hvordan går det med dere jenter? Noen som har tjuv veigd seg litt i helga? :D

Kva type diett går du på? C9?

Nei, eg prøver å holde meg til fredagar for det går veldig opp og ned på meg...
 
Kva type diett går du på? C9?

Nei, eg prøver å holde meg til fredagar for det går veldig opp og ned på meg...

Tar noen dager med kun shake. Ingen av kosttilskuddet i c9 og ingen middag. Bruker bare ultraen :) ellers har eg en knekkebrød variant eg må gå på hvis eg ikkje går på shake :) så ligg på rundt 800-900 kcal pr dag.
 
Elendig dag i går. Jeg stod opp med ungene, og da er dagen ødelagt før den er kommet igang. Håper på mer trening i dag. Skal straks stå opp. :p
 
Vekta raser nedover :D det motiverer. håper de vil operere meg for deg om :D haha. Joda, kontrakt er underskrevet. Vekta stopper alltid på 100 kg og eg kommer meg aldri ned derfra. De første kg nå er nok mye vann i kroppen. :)

Hvordan går det med dere jenter? Noen som har tjuv veigd seg litt i helga? :D

Hjelp. Veier 500gr mer enn på fredag. :p Idag må jeg komme meg ut og få gjort litt!
 
Mannen sitter å frister med både lakris og julekaker her, men i dag er det ikke aktuelt for min del!
 
Fant igjen vivofit :D Hvilke apper kunne man synce den mot nå igjen?
 
Kordan går det med utfordringen jenter?

Eg har null overskudd til trening desverre. Men vannet går unna og e null problem, og snopet går no sin gang :)

Kjenne at eg bare spiser 800 kcal til dagen når eg blir forbanna på en voksen elev i dag :O eg pleier aldri å bli sint. Men då blei eg forbanna. Hehe. Eg tenkte etterpå ka i svarte eg holder på med. Klarer alltid å ta meg sammen. Men da blei det for mye. :D
 
Kordan går det med utfordringen jenter?

Eg har null overskudd til trening desverre. Men vannet går unna og e null problem, og snopet går no sin gang :)

Kjenne at eg bare spiser 800 kcal til dagen når eg blir forbanna på en voksen elev i dag :O eg pleier aldri å bli sint. Men då blei eg forbanna. Hehe. Eg tenkte etterpå ka i svarte eg holder på med. Klarer alltid å ta meg sammen. Men da blei det for mye. :D

Hehe, uff da. :p
Her har det gått bra! Jobbet ute i nesten en og en halv time, holdt meg unna snop(går overraskende bra! Ennå...) og har drukket minst en liter vann.
 
Kordan går det med utfordringen jenter?

Eg har null overskudd til trening desverre. Men vannet går unna og e null problem, og snopet går no sin gang :)

Kjenne at eg bare spiser 800 kcal til dagen når eg blir forbanna på en voksen elev i dag :O eg pleier aldri å bli sint. Men då blei eg forbanna. Hehe. Eg tenkte etterpå ka i svarte eg holder på med. Klarer alltid å ta meg sammen. Men da blei det for mye. :D
Går bra så langt, men kjenner virkelig hvordan kroppen reagerer på å ikke få sukker. Jeg skeiet ut fredag og lørdag, var flink søndag siden utfordringen begynte, og startet på c9 på nytt i går. Har tidenes hodepine og skjelver litt :(
 
Går bra så langt, men kjenner virkelig hvordan kroppen reagerer på å ikke få sukker. Jeg skeiet ut fredag og lørdag, var flink søndag siden utfordringen begynte, og startet på c9 på nytt i går. Har tidenes hodepine og skjelver litt :(

Hold ut! C9 e hard dag 1 og dag 2!! Eg e sofaliggande de første dagene av den. Det blir bedre heldigvis :) abstinensene må bare gå vekk. Mine begynner å forsvinne no etter hvert.
 
Kordan går det med utfordringen jenter?

Eg har null overskudd til trening desverre. Men vannet går unna og e null problem, og snopet går no sin gang :)

Kjenne at eg bare spiser 800 kcal til dagen når eg blir forbanna på en voksen elev i dag :O eg pleier aldri å bli sint. Men då blei eg forbanna. Hehe. Eg tenkte etterpå ka i svarte eg holder på med. Klarer alltid å ta meg sammen. Men da blei det for mye. :D
Vann klarer jeg og godteri skal jeg klare på hverdagene. Trening blir det lite av. Med nesten ingen søvn har jeg lite overskudd til det. Skal se hva jeg kan klare de neste dagene :)
 
Hold ut! C9 e hard dag 1 og dag 2!! Eg e sofaliggande de første dagene av den. Det blir bedre heldigvis :) abstinensene må bare gå vekk. Mine begynner å forsvinne no etter hvert.
Det er grusomt, også er jeg i full jobb. For å klare å fungere på jobb så jukser jeg litt de 2 dagene. Spiste 2 kokte egg uten noe til når jeg kom hjem fra jobb i går, og gjør det samme i dag :)
 
Har C9 ein eller anna plass, men trur ikkje eg bør byrja på den no. Er heilt håplaust heime med unga og gubben borte at eg må vera 240% tilstede... Uten å vera sofaliggande :p
 
Har C9 ein eller anna plass, men trur ikkje eg bør byrja på den no. Er heilt håplaust heime med unga og gubben borte at eg må vera 240% tilstede... Uten å vera sofaliggande :p

Skjønner deg veldig godt! :D
 
Eg liker å veie meg både mårning og kveld :D da føler eg at eg har motivasjon :) i går stoppa vekts opp. Men i dag er det noe løye som skjer. Bare gleder meg til i måren tidlig. For i kveld viser vekta på grammet det samme som i dag tidlig. Og eg veier som regel alltid 1 kg med om kvelden enn mårningen. :) kan vel ikkje plutselig ha gått ned et helt kg til vel?

I tillegg har eg i dag fått i meg alt for lite mat. Muligens bare rundt 400 kcal. Frokost fikk eg aldri tid til. Var så hektisk. Så orka eg ikkje kvelds. Så da blei det bare 2 måltider. Shitt, Skjerpings!!
 
Dritt! Sorry folkens, men i går rauk eg på litt sjokolade :(
 
Back
Topp