Skravletråd lag rosa

Takk Smørblomst1. Det hadde vært fantastisk hvis du kan ta det... Skal bare fort høre med MTDC om det er greit at noen fra ett annet lag tar det, men kan ikke se for meg at det er noe stort problem...

Bare gi meg en lyd når du har fått svar :)
 
0,8 ned denne uken Får si neg fornøyd med det :) har stått stille nesten hele uka, men litt ned blir det jo da.. :)

★☆★duppedingsen★☆★
 
Da er resultatet klart! :)
 
Puh! Var så sikker på at jeg kom til å ryke i dag at jeg vurderte å vente til i morgen med å sjekke! Supeeflinke er dere alle sammen! Nå blir det full skjerpings neste uke for min del!! Skal under 70 til neste veiing!
 
Puh! Var så sikker på at jeg kom til å ryke i dag at jeg vurderte å vente til i morgen med å sjekke! Supeeflinke er dere alle sammen! Nå blir det full skjerpings neste uke for min del!! Skal under 70 til neste veiing!
Det gikk så godt så! :) Bare så synd at vi mistet Smurfine88!

Har akkurat klart å komme meg ned til før graviditetsvekt (la på meg 22kg i løpet av graviditeten). Er veldig fornøyd med det, men nå skal jeg videre ned! :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Heihei :) ville bare ønske lag rosa lykke til videre! :)
Hele krigen blei litt glemt når eg ikkje har badevekt lengre :p
 
Off, gruer meg litt til veging i morgen. Har spist godis hele helgen, pluss i går og i dag. Kommer jeg meg gjennom denne uka så er det full sjerpings neste uke!!!
 
Off, gruer meg litt til veging i morgen. Har spist godis hele helgen, pluss i går og i dag. Kommer jeg meg gjennom denne uka så er det full sjerpings neste uke!!!
Det går bra!!!! :-D :-D

★☆★duppedingsen★☆★
 
Håper på det :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
jaaada!!! :') Du får ikke lov å gå ut nå!!!! :p

★☆★duppedingsen★☆★
 
Wihii, under 70!! Da blir det nye joggesko på meg, som er bonusen for å komme under!
 
Vekta det samme denne gangen også. har nok noe med at jeg er begynt å jobbe igjen. Og ikke har fått trene så mye som jeg gjorde.

Men håper jeg er tilbake til vanlig etter søndag :)
 
Vekta det samme denne gangen også. har nok noe med at jeg er begynt å jobbe igjen. Og ikke har fått trene så mye som jeg gjorde.

Men håper jeg er tilbake til vanlig etter søndag :)
Står på null jeg også denne uka etter ei uke med litt for mye utskjeielse... Så full skjerpings uka som kommer :)
 
Back
Topp