Skravletråd lag rosa

Jeg satser på saltimer denne uka jeg!! Likte ikke heeelt åssen den DS var :oops:
Effektiv var den jo, men jeg vil ha det gøy når jeg trener og:rolleyes::rolleyes::p:p:p
★☆★duppedingsen★☆★
Synes den var helt grei jeg... og hvis resultatet er så godt som jeg ser andre har fått til, så skal jeg sannelig kjøre løpet ut! :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Fy så slitsomt med 30DS! Men syns nesten det gikk litt lettere i dag enn i går!
Blir ikke noen bonus på godis denne uka da :( var så mye rester igjen etter bursdagsfeiringa i helga så vi hadde gjester i går også! Men i dag har jeg vært flink, ikke rørt noen ting, selv om det står rester i kjøleskapet fortsatt!! (tok en snikveiing i dag morges også, og har hverken gått opp noe siden fredag, og godt er det!)...
 
Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg med tellingen av ukesutfordringen på fredag, MommA. Jeg er på møte og middag med jobben til langt ut på kvelden.
Håper noen andre kan hjelpe deg:)
 
Lurte på om det er noen som melder seg frivillig til å telle opp på utfordringen på fredag? Det bør være 2 stk som tar seg av det...
 
Oh nooooooo:( :( :( Hvordan skjedde det?
2 hunder. Hun skulle skille de. Hun endte på rompa med albuene som tok i mot fallet. Ene armen må opereres siden det var et stygt brudd. Så nå ligger hun på akutten. Og jeg vet ingen ting:( stakkars mammaen min
 
2 hunder. Hun skulle skille de. Hun endte på rompa med albuene som tok i mot fallet. Ene armen må opereres siden det var et stygt brudd. Så nå ligger hun på akutten. Og jeg vet ingen ting:( stakkars mammaen min
nei huff!! Stakar mamman din!!!
 
Lurte på om det er noen som melder seg frivillig til å telle opp på utfordringen på fredag? Det bør være 2 stk som tar seg av det...
hvis ingen andre kan, kan jeg gjøre det, men sliter egentlig nok med å fåmine egne tall rett! Rimelig matteanalfabet!
 
2 hunder. Hun skulle skille de. Hun endte på rompa med albuene som tok i mot fallet. Ene armen må opereres siden det var et stygt brudd. Så nå ligger hun på akutten. Og jeg vet ingen ting:( stakkars mammaen min
Å herremin hatt, stakkar stakkar stakkar:( :( :(
 
2 hunder. Hun skulle skille de. Hun endte på rompa med albuene som tok i mot fallet. Ene armen må opereres siden det var et stygt brudd. Så nå ligger hun på akutten. Og jeg vet ingen ting:( stakkars mammaen min
Off, stakkar... Det er jo helt forfærdelig... Er det hennes hunder?
 
Hun har en liten puddel sak. Mens naboen har et svært beist som de ikke har kustus på:(
Blir så sinna når sånt skjer fordi eierne ikke klarer å ha kontroll på hundene sine, og heller ikke har vett nok til å holde de i bånd... Hvordan går det med henne?
 
Vær så snill, kan noen andre ta seg av opptellingen av ukesutfordringen i kveld? Jeg har planlagt en litt romantisk aften med mannen, og vi trenger det, da ting ikke har gått helt "smooth" etter at jenta vår ble født. Men blir ikke så veldig romantisk hvis jeg sitter på dataen halve kvelden... Kan noen andre påta seg ansvaret?? Jeg tar fortsatt vekta..
 
Vær så snill, kan noen andre ta seg av opptellingen av ukesutfordringen i kveld? Jeg har planlagt en litt romantisk aften med mannen, og vi trenger det, da ting ikke har gått helt "smooth" etter at jenta vår ble født. Men blir ikke så veldig romantisk hvis jeg sitter på dataen halve kvelden... Kan noen andre påta seg ansvaret?? Jeg tar fortsatt vekta..

Eg kan godt ta det for deg om du vil. Eg skal ikkje på noe romantiske greier i dag :p men eg e jo ikkje på lag rosa, så kanskje ikkje da går? Men eg kan hvertfall tilby meg :)
 
Takk Smørblomst1. Det hadde vært fantastisk hvis du kan ta det... Skal bare fort høre med MTDC om det er greit at noen fra ett annet lag tar det, men kan ikke se for meg at det er noe stort problem...
 
Back
Topp