Skravletråd lag rosa

Snikerlitt :p Siden det er morsdag i måren kan det jo være greit at endten det starter fra mandag eller det blir fritak for litt kaker akkuratt i måren :) ? Ellers tror eg mangen bonuser ryker allerede etter mårendagen :)
Sniker jeg også;) Men for de som vil klare seg uten kake og snop da? De burde jo få ekstra poeng enn vi andre som spiser kake/snop, syns nå jeg. Men ikke jeg som bestemmer, ville bare si hva jeg tenkte:)
 
Ok, forslaget mitt er da som følger:
Utfordringen løper fra søndag til torsdag
Trening: 30 days shred - 30 poeng for hver dag (alternativet er saltime som varer minst 30 minutter). 50 poeng bonus for hver dag.
Godis: 25 poeng for null godis. 50 poeng bonus for å ikke spise godis mandag til torsdag (unntak for søndag siden det er morsdag)
Frokost: 25 poeng for hver dag en spiser frokost innen en time etter en har stått opp. 50 poeng bonus for hver dag
Vann: 10 poeng for 1 liter, 25 poeng for 2 liter. 50 poeng bonus for 2 liter hver dag.

Rop ut om hva du synes... Ser det greit ut, burde noe endres? Andre ideer??
 
Ok, forslaget mitt er da som følger:
Utfordringen løper fra søndag til torsdag
Trening: 30 days shred - 30 poeng for hver dag (alternativet er saltime som varer minst 30 minutter). 50 poeng bonus for hver dag.
Godis: 25 poeng for null godis. 50 poeng bonus for å ikke spise godis mandag til torsdag (unntak for søndag siden det er morsdag)
Frokost: 25 poeng for hver dag en spiser frokost innen en time etter en har stått opp. 50 poeng bonus for hver dag
Vann: 10 poeng for 1 liter, 25 poeng for 2 liter. 50 poeng bonus for 2 liter hver dag.

Rop ut om hva du synes... Ser det greit ut, burde noe endres? Andre ideer??
Kjempe bra:)
 
Ingen andre som har kommentarer? Lar det stå til ca 16 i dag, og så skriver jeg en utfordringstråd... :)
 
Sniker jeg også;) Men for de som vil klare seg uten kake og snop da? De burde jo få ekstra poeng enn vi andre som spiser kake/snop, syns nå jeg. Men ikke jeg som bestemmer, ville bare si hva jeg tenkte:)
Får jo ekstra nedgang gjerne, da;)
 
Ok, forslaget mitt er da som følger:
Utfordringen løper fra søndag til torsdag
Trening: 30 days shred - 30 poeng for hver dag (alternativet er saltime som varer minst 30 minutter). 50 poeng bonus for hver dag.
Godis: 25 poeng for null godis. 50 poeng bonus for å ikke spise godis mandag til torsdag (unntak for søndag siden det er morsdag)
Frokost: 25 poeng for hver dag en spiser frokost innen en time etter en har stått opp. 50 poeng bonus for hver dag
Vann: 10 poeng for 1 liter, 25 poeng for 2 liter. 50 poeng bonus for 2 liter hver dag.

Rop ut om hva du synes... Ser det greit ut, burde noe endres? Andre ideer??
knallbra :)
 
Ok, forslaget mitt er da som følger:
Utfordringen løper fra søndag til torsdag
Trening: 30 days shred - 30 poeng for hver dag (alternativet er saltime som varer minst 30 minutter). 50 poeng bonus for hver dag.
Godis: 25 poeng for null godis. 50 poeng bonus for å ikke spise godis mandag til torsdag (unntak for søndag siden det er morsdag)
Frokost: 25 poeng for hver dag en spiser frokost innen en time etter en har stått opp. 50 poeng bonus for hver dag
Vann: 10 poeng for 1 liter, 25 poeng for 2 liter. 50 poeng bonus for 2 liter hver dag.

Rop ut om hva du synes... Ser det greit ut, burde noe endres? Andre ideer??
Jeg trener mest kondis på tredemølle. Vil ikke telle det da?
 
Er ute en tur. Vil noen andre fra lag Rosa legge ut utfordringen? Hvis ikke kan jeg gjøre det når jeg kommer hjem...

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Ser bra ut det, eg e vekkreist derfor få kommentarer.. Men ingen alternative videoer til 30 days shred?

babyjente 27 Juli ♡
 
Nei, ingen som kommenterte at de ville ha med flere videoer før jeg postet, så da ble det bare den... Kan trene hvilken saltime du vil da, bare den er lengre enn 30 min...
 
Puh, første økt med 30 day shred er unnagjort... skjelver i låra nå! :) Blir bra trening dette... Får se om jeg gjerne klarer å fullføre i 30 dager :) Det som er målet i alle fall! :)
 
flink du er!!! Tenkte å slenge meg på saltime i dag jeg da :)
Fller ikke for å sprette rundt foran samboeren helt ennå :p

★☆★duppedingsen★☆★
 
flink du er!!! Tenkte å slenge meg på saltime i dag jeg da :)
Fller ikke for å sprette rundt foran samboeren helt ennå :p

★☆★duppedingsen★☆★
Hehe, tok det mens litla hadde sin første kvil og mannen enda sov! :)

Blir zumba på meg i morgen, men har tenkt å få til "shredden" tidligere på dagen selv om.. :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Hvordan går det med dere jenter?
Her er akkurat økt 2 med shredden unnagjort... Tyngre i dag med skikkelig gangsperr i fra i går, men satser på at det blir resultater av dette! :)
Der våkna prinsessa også... Nå skal jeg til tannlegen, deretter har vi babysvømming og så skal jeg på zumba i kveld.. En uvanlig travel dag for meg som er hjemme i permisjon! :p
 
Fant du utav det? Ordnet det seg?
Nei, får det ikke til... Får heller vente med å legge inn ukesutfordringpoeng til slutten av uka - og opprette nytt veieinnlegg hver uke - og håpe at det retter seg av seg selv. Vet ikke hva jeg skal gjøre for å fikse!

Ellers må jeg få med et "heia rosa" denne uka og! Synest det var veldig ok å få vannet inn igjen i utfordringen (for da drikker jeg vann i stedet for å spise tull)! Men blir nok en liten utfordring å få tatt 30DS hver dag - men er jo et greit push for å prøve!! Full pott i går i alle fall - og snart i dag!

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app
 
Nei, får det ikke til... Får heller vente med å legge inn ukesutfordringpoeng til slutten av uka - og opprette nytt veieinnlegg hver uke - og håpe at det retter seg av seg selv. Vet ikke hva jeg skal gjøre for å fikse!

Ellers må jeg få med et "heia rosa" denne uka og! Synest det var veldig ok å få vannet inn igjen i utfordringen (for da drikker jeg vann i stedet for å spise tull)! Men blir nok en liten utfordring å få tatt 30DS hver dag - men er jo et greit push for å prøve!! Full pott i går i alle fall - og snart i dag!

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app
God du er! Slet meg gjennom 30DS i dag på grunn av gangsperr fra i går... Skulle ikke tro at 20-30 min trening gjør så mye, men har nesten ikke kunnet gå i dag, og det gjør vondt å sette seg og reise seg opp. Og "hoppetau" delen av treninga gjorde utrolig vondt i leggene! Men det blir vel resultater av sånt?! :D
 
God du er du også! Får satse på at det er effektiv trening. Kjennes i alle fall ut som det funker her også! :0)

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app
 
Jeg satser på saltimer denne uka jeg!! Likte ikke heeelt åssen den DS var :oops:
Effektiv var den jo, men jeg vil ha det gøy når jeg trener og:rolleyes::rolleyes::p:p:p
★☆★duppedingsen★☆★
 
Back
Topp