Skravletråd lag Lilla

Smørblomst1

Forumet er livet
Januarlykke 2020
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
❤Januarlykke 2022❤
her kan dere skravle jenter :)

Deltakere:

Mariaen

Mamma_2013

Bjørgniss

Synnøve:)

Katta

Tust

Camilla82

Amaryllis85

Birdi

kakemonster88

snorkfrøkna
 
Last edited:
Å nei, ser for meg at den der veietråden blir litt stress på mobil :eek:
 
Å nei, ser for meg at den der veietråden blir litt stress på mobil :eek:

Neida. Hold over den eg har laga. Så blir det stor skrift. Merk alt, kopier og lim inn i nytt innlegg. :D eg bruker bare mobilen :)
 
Hei hei Lag Lilla! :) er dere klare? Er veldig klar her! Skikkelig motiverende å gå ned I vekt med slankekrigen. Gikk ned 6 kg sist jeg var med. :) 1.5 år siden og startvekten var da 7 kg lettere enn jeg er nå. Kan nevne den ene unnskyldningen etter den andre om hvorfor jeg gikk opp igjen, men nå i 2016 er det ikke lenger noen unnskyldninger! Når jeg går opp i vekt tenker jeg at jeg "fortjener" godteri, fet mat etc... mens det i virkeligheten er motsatt! Jeg fortjener å være slank, sunn og glad. Er iallefall den moren barna mine fortjener å ha! Gleder meg til å komme igang!
Hva er det som motiverer resten av Lag Lilla?
 
Neida. Hold over den eg har laga. Så blir det stor skrift. Merk alt, kopier og lim inn i nytt innlegg. :D eg bruker bare mobilen :)
Men skal vi redigere samme innlegget hver uke, eller legge inn nytt?
 
Hei hei Lag Lilla! :) er dere klare? Er veldig klar her! Skikkelig motiverende å gå ned I vekt med slankekrigen. Gikk ned 6 kg sist jeg var med. :) 1.5 år siden og startvekten var da 7 kg lettere enn jeg er nå. Kan nevne den ene unnskyldningen etter den andre om hvorfor jeg gikk opp igjen, men nå i 2016 er det ikke lenger noen unnskyldninger! Når jeg går opp i vekt tenker jeg at jeg "fortjener" godteri, fet mat etc... mens det i virkeligheten er motsatt! Jeg fortjener å være slank, sunn og glad. Er iallefall den moren barna mine fortjener å ha! Gleder meg til å komme igang!
Hva er det som motiverer resten av Lag Lilla?
Motivasjon, hmm. Neida, jeg er jo absolutt for tung. Vil kunne kjøpe fine klær og føle meg fin, nå forkaster jeg 98% pga magen. Også er det jækla stress å være overvektig og gravid, glukosebelastning er det ikke noe kjekt. Jeg er altfor glad i snop, og trener litt for lite, da går man ikke ned i vekt gitt.

Fullammer enda, så er litt spent på hva jeg får til. En ting er søtsuget når jeg ammer, en annen ting er det reelle behovet for litt mer energi. Er ikke så flink til å spise sunt når jeg blir småsulten en time før middag...
 
Motivasjonen her er at jeg vil ha et bedre grunnlag når jeg forhåpentligvis blir gravid igjen! Ifølge BMI er jeg ca. 18 kilo for tung, men ligger gode 10 kilo unna trivsel :) Har gått på Grete Roede og gikk ned masse, men jeg klarer ikke å holde det og når heller ikke ned dit jeg vil... Stopper noen kilo unna... Jeg vil innmari gjerne komme under den grensa, så der ligger vel mesteparten av motivasjonen :) Jeg har ymse skader som gjør det vanskelig og trene, så jeg trenger derfor enda mer motivasjon til å spise sunnere og mindre :)
 
Har samme motivasjonsgrunnlag som kakemonster88:)vil også ha et bedre grunnlag til når/hvis vi skal ha baby igjen☺trente mye før, 5 ganger i uka hvertfall, men så flyttet jeg litt utpå landet og gidder ikke kjøre et godt stykke for å gå på treningssenter...spiller håndball 2 ganger i uka å håper å benytte naturen en del☺☺er klar for å kjøre på, men kan godt få noen motiverende "stikk" herifea☺ gjør ingenting det;)
 
Har dere fått på plass lagleder? :)
 
Jeg har desverre ikke mulighet til å være lagleder denne runden. Har jobb flere fredagskvelder. Noen andre som kan og vil?
 
Heihei jenter:D

Jeg er så klar:D
Her er motivasjonen min først og fremst å stramme opp og komme i form:D Kondisen er helt på bærtur
Skal ikke ned så mange kg,men noen er det:)
 
Har ingen motivasjon, rett å slett pga jeg er for tung. Jeg trenger virkelig hjelp, så håper jeg klarer å henge meg på jeg.
 
Dette blir moro jenter☺☺
Noen som er flinke med tall å kan være lagleder??jeg og tall er heeeelt på tryne.....

noen som vil introdusere seg så vi kan bli litt kjent?? Kan begynne jeg☺

Jeg er fra det blide sørland, 26 år, er samboer og har ei jente på 10,5 mnd☺elsker egentlig trening (ikke løping!), men sliter litt med å motivere meg selv til det...spiller håndball 2 ganger i uka da, så det hjelper☺ellers jobber jeg som sykepleier, men nyter nå den siste måneden med permisjon før e skal begynne å jobbe igjen...
vil gjerne en hel del ned i vekt, 10/15 kg hvertfall, så trenger litt hjelp....
håper vi alle kan hjelpe hverandre å gruse de andre lagene:smiley-angelic008
gooooooo lag lilla:smiley-bounce016
 
Last edited:
Jeg er fra Østlandet, har mann og et barn på 2.5 år :) Av trening synes jeg kondisjon er best :) Elsker å gå treningsturer :D Jobber som vernepleier :) Trives, men skulle gjerne sluppet turnus :p Målet mitt er 10-20 kilo!
 
Jeg vil helst slippe å være lagleder, skal snart i jobb + skrive master, så er redd jeg kommer til å ha nok å holde på med. Er det noen her som har vært med før som vil være lagleder?
 
Jeg er også fra Østlandet, har mann og 3 barn på 7, 4 og 1.5 år. :) jobber til daglig med forskning. Har ca 15 kg jeg vil gå ned, og tror denne krigen vil bli en kjempestor motivasjon! Er dårlig på trening så her er målet i første omgang å komme meg ut og gå turer. Legger lista lavt I starten ellers blir det for lett å gi opp. Heia lag Lilla!!!! :)
 
Back
Topp