Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flott! Dette blir bra!Så da blir det sånn som over....enig ???![]()
Jeg har fått omgangssyka. Veier nesten 3 kg mindre enn på fredag, har kasta opp i hele natt, men håper ikke det fortsetter fram til neste fredag. Litt hardt å holde seg unna potetgull i dag, jeg skal gjøre mitt beste![]()
Jeg har fått omgangssyka. Veier nesten 3 kg mindre enn på fredag, har kasta opp i hele natt, men håper ikke det fortsetter fram til neste fredag. Litt hardt å holde seg unna potetgull i dag, jeg skal gjøre mitt beste![]()
Enig! God bedring, Katta!Viktigere å få i seg energi og næring enn å ikke spise godteri, så hvis det er det du får ned, så spis nå endelig det![]()
Oh Yeah!!Kjempebra synnøve
Dette ska mi naile! !!![]()
Huff. Riktig god bedring.Jeg har fått omgangssyka. Veier nesten 3 kg mindre enn på fredag, har kasta opp i hele natt, men håper ikke det fortsetter fram til neste fredag. Litt hardt å holde seg unna potetgull i dag, jeg skal gjøre mitt beste![]()
Heihei☺☺etter 2 håndballkamper I helga, var det håndball trening I dag☺☺nå skal kveldsmat inntaesHei på dere
Hvordan har starten på uken vært?
Gjør på i dag?
Åh så gøy med håndballen. Kjenner jeg savner det selv.Heihei☺☺etter 2 håndballkamper I helga, var det håndball trening I dag☺☺nå skal kveldsmat inntaeslitt kålrabi og en appelsin å vann☺☺digg
der da??
FlinkaÅh så gøy med håndballen. Kjenner jeg savner det selv.
Ohh sunt og godt! Her var gårsdagens kveldsmat en skyr og en boks med blåbær
Og nå har jeg nettop spist frokost; en kopp kaffe,en omelett med skinke og et glass melk
I dag er det babysvømming med snuppa her og dans med storebror i ettermiddagEllers skal det jogges
![]()
Takk det er du ogFlinka![]()
Du må absolutt ikke tenke slik!!er man syk, så er man syk, da skal man roe heilt ned, ellers blir man aldri frisk!! Syns du er god som I det hele tatt sanker noen poeng når du er sykSom det irriterer meg at jeg ikke fikk trent på tirsdag ! Er sjuk, men syns ofte det er greit med iallfall en kjapp liten gåtur, men hadde ikke sjans. Der kunne jeg hatt sjans på bonus. Har spist is hver dag pga halsbetennelse, syns det er det eneste som lindrer litt, og orker ikke drikke så mye vann når halsen smaker pføy. Burde trent armer da, skal se om jeg får gjort det i morra. Også tror jeg jeg må henge opp lapp sånn at jeg husker å veie meg på fredag, såå fort gjort å glemme!
Hvordan går det med dere andre? Ser det er noen som drar inn mye poeng!
Jeg gjorde det nåNå må vi alle huske å registrere poengheia team lilla
![]()