Skravletråd lag Lilla

Øke rep på øvelsene?
Trening utenom utfordring?
Bonus for vann godis utfordring trening?
øke på øvelser ja
bonus bør vi ha på alt syns jeg.
trening utenfor ja...
men blir 5 ting da?

trening ute
trening utenom
øvelser
vann
godis

Vet ikke om trening ute blir riktig, men aktivitet ute :)
Skal finne kopi av tidligere post :)

Er ikke de øvelsene håpløse for de som fortsatt har skilte magemuskler? Synes på en måte det er nok med en "ting", enten dette med å være ute eller øvelser.. Litt mer motiverende at alle kan sanke poeng, ikke bare de som uansett løper ute hver dag og avslutter med styrketrening? Hvis dere skjønner hva jeg mener..

Angående trening, bør vi si maks poeng? Eller er trening mer lavterskel enn jeg tror? (Stusser litt når folk har trent 200 minutter feks, men en fjelltur /skitur kan jo vare så lenge)

"Ut: En aktivitet ute = 20 poeng.
Det kan være å leke ute med ungene, gå en tur, hagearbeid, og lignende. Altså ikke kun henting av posten eller lufting av bikkja rett utfor døra i 5 minutt."

Forresten, sykt bra jobba! Jeg er takknemlig for at dere sava assen min denne uka!

Er ikke de øvelsene håpløse for de som fortsatt har skilte magemuskler? Synes på en måte det er nok med en "ting", enten dette med å være ute eller øvelser.. Litt mer motiverende at alle kan sanke poeng, ikke bare de som uansett løper ute hver dag og avslutter med styrketrening? Hvis dere skjønner hva jeg mener..

Angående trening, bør vi si maks poeng? Eller er trening mer lavterskel enn jeg tror? (Stusser litt når folk har trent 200 minutter feks, men en fjelltur /skitur kan jo vare så lenge)
Enig i maxpoeng på trening, skal vi si 100? Trening er definert som "aktivitet som gjør deg svett" :)

Jeg tenkte ikke på delte magemuskler jeg :/
Disse går jo på magen, men samtidig på kjernemuskulaturen. Vanskelig!

Det holder kanskje med trening, utfordring vann og godis?

Enig i maxpoeng på trening, skal vi si 100? Trening er definert som "aktivitet som gjør deg svett" :)

Jeg tenkte ikke på delte magemuskler jeg :/
Disse går jo på magen, men samtidig på kjernemuskulaturen. Vanskelig!

Jeg er enig i at det er lurt med øvelser, men kjipt med øvelser som utestenger en del nylig gravide på et gravid-forum.

Jeg er enig i at det er lurt med øvelser, men kjipt med øvelser som utestenger en del nylig gravide på et gravid-forum.
*hoste* jeg burde ha tenkt det. Er jo ikke mer enn 4 mnd siden jeg fikk min.

La meg se om jeg finner noen andre, mulig det blir arm eller bein da☺

ce18acded291d931aa394b72ae74841f
0833a2462e49953e62b98750ade16d38

Noen av disse kanskje?

Jeg har desverre ikke vært så god på trening, har ekstremt mye som skjer nå. Men jeg er veldig god på å drikke vann, hvis dere andre også er det kunne vi kanskje hatt med det? ;-)

Droppe ute

Lag Lilla kommer her med utfordringen for uke 3:D

Fint om dere leser reglene for utfordringer i stedet for å stille masse spørsmål i denne tråden. Her finner dere den: http://forum.babyverden.no/threads/regler-for-utfordringene-vår-2016.1802185/
Utfordringen varer fra SØNDAG - TORSDAG!
Laget med mest poeng (per deltagere) får en vektreduksjon på -0,5kg!

Utfordringen:

- Trening: 5 poeng pr. 5 min med trening. (eks: 30min trening = 30 poeng, 1 time = 60 poeng) Tiden du bruker på challenge teller IKKE med her! Maks 100 poeng.

- Snop: 25 poeng for snopefri dag

-Vann: 10 poeng for 1 liter og 25 poeng for 2 liter i løpet av en dag.

- Challenge: Se bildet under. Øk med 5 repetisjoner på hver øvelse hver dag du tar dem. En øvelse MÅ gjøres sammenhengende (repetisjonene kan ikke deles opp utover dagen).
2 øvelser = 25 poeng, alle 4 øvelsene = 50 poeng. Tiden du bruker teller IKKE med i treningstiden.
upload_2016-1-23_15-43-25.png

BONUS:

Tren minst 20 min hver dag = 50 poeng (challenge teller ikke med i tiden)

Snopefri hver dag = 50 poeng

Vann 2liter hver dag= 50 poeng

Challenge: 2 øvelser hver dag = 25 poeng, alle 4 hver dag = 50 poeng

Alle skal melde seg på ved å kopiere inn malen under og fylle inn etterhvert. Det må være ferdig utfylt innen fredag 19.00 og TOTALSUM må være regnet ut. Om dette ikke er gjort får du automatisk 0 poeng!

Lag

Søndag
Trening:
Snop:
Frukt/grønt:
Challenge:
Dagens total:

Mandag
Trening:
Snop:
Frukt/grønt:
Challenge: