Skravletråd lag LILJE

Høres ut så greie mål å oppnå det. Når eg 85 er det 20 kg siden slutten av januar. Eg har lagt lenge å stanga rundt 95 og ikke komt meg videre. Så håper eg e over kneika no :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Det tror jeg også:) Er veldig bra jobba det da:) Håper du er over den kneika og at det herfra bare går en vei - altså nedover :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det tror jeg også:) Er veldig bra jobba det da:) Håper du er over den kneika og at det herfra bare går en vei - altså nedover :D


Sent from my iPhone using BV Forum

Satser på det. :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Koss går da jente? Da e so stillt innpå her for tio :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Koss går da jente? Da e so stillt innpå her for tio :p


Sent from my iPhone using BV Forum
Går bra her:) Godt i gang med ny uke og utfordring:) Enn med deg?
Ikke snikveid noe enda denne uka, men kjenner jeg må gjøre det snart:p Må jo følge med på at det går riktig vei ;)
Mulig det har noe med at det nærmer seg ferie og at det har vært en del finvær. Håper ikke folk glemmer krigen helt da. Vil gjerne at den skal vare enda en stund:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Høres ut så greie mål å oppnå det. Når eg 85 er det 20 kg siden slutten av januar. Eg har lagt lenge å stanga rundt 95 og ikke komt meg videre. Så håper eg e over kneika no :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Hvor lenge "stanga" du og hva forårsaket det? Her er jeg jo helt håpløs på godteri ser jeg, ikke mange drops på en dag da men, ellers flink og går bare å vipper på 80.

<3 4 skjønne små på fem år <3
 
Hvor lenge "stanga" du og hva forårsaket det? Her er jeg jo helt håpløs på godteri ser jeg, ikke mange drops på en dag da men, ellers flink og går bare å vipper på 80.

<3 4 skjønne små på fem år <3

Eg har i grunn stanga på denne vekta både forje slankekrig og denne. Er akkuratt som at reg bare ikkje kommer meg lengre ned. Vet ikkje ka som gjør det. Men eg gikk noen kg opp igjen etter påske uka da. Blei litt for mye god mat og god drikke hver dag :p no var eg gått opp igjen i helgen etter den gode nedgangen min fra fredag til lørdag. Men blei litt for mye snop og mat i helga. :/ både lørdag og søndag :( så der skyldes nok oppgangen. Men var alikevel under fredagens vekt heldigvis :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Går bra her:) Godt i gang med ny uke og utfordring:) Enn med deg?
Ikke snikveid noe enda denne uka, men kjenner jeg må gjøre det snart:p Må jo følge med på at det går riktig vei ;)
Mulig det har noe med at det nærmer seg ferie og at det har vært en del finvær. Håper ikke folk glemmer krigen helt da. Vil gjerne at den skal vare enda en stund:)


Sent from my iPhone using BV Forum

Gikk litt opp igjen lørdag og søndag :/ så no i dag låg eg vel bare rett under fredagens vekt. Men må bare jobbe videre frem mot fredagen igjen :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Er dere med på utfordringen denne uka da? :)
Vi satser vel på en ny seier denne uka også;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Er dere med på utfordringen denne uka da? :)
Vi satser vel på en ny seier denne uka også;)


Sent from my iPhone using BV Forum

Klart det. Har fått meg lungebetennelse og infeksjon i halsen eg. Men kjøre på med det eg klarer ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Klart det. Har fått meg lungebetennelse og infeksjon i halsen eg. Men kjøre på med det eg klarer ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
Huff da, det hørtes jo ikke bra ut:( Må ta det litt med ro slik at du blir bra igjen da. God bedring:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Huff da, det hørtes jo ikke bra ut:( Må ta det litt med ro slik at du blir bra igjen da. God bedring:)


Sent from my iPhone using BV Forum

Takk for det. :) no har eg jo gått med det i en 14 dager tid. Så er blitt min nye hverdag dette :) har fått meg antibiotika då. Så satse på da gjer susen. E veldig spent på den vekta på fredag altså. Den flyg som ein jojo :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her er det fult opp denne uka med hjelping og ordning til bryllupet til venninna mi på lørdag, er forlover og da må jeg jo hjelpe :) så her konsentrer jeg meg om vann, abs og frokost :) Prøver å holde meg unna snop og brus, men det er vanskelig!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Takk for det. :) no har eg jo gått med det i en 14 dager tid. Så er blitt min nye hverdag dette :) har fått meg antibiotika då. Så satse på da gjer susen. E veldig spent på den vekta på fredag altså. Den flyg som ein jojo :p


Sent from my iPhone using BV Forum
Veldig spent på vekta her også. Hadde gått litt ned, men i dag var jeg tilbake på forrige ukes vekt:/
Håper på litt nedgang til fredag da:) Vil ikke ryke enda:(


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Veldig spent på vekta her også. Hadde gått litt ned, men i dag var jeg tilbake på forrige ukes vekt:/
Håper på litt nedgang til fredag da:) Vil ikke ryke enda:(


Sent from my iPhone using BV Forum

Neida. Vi skal ikke ryke :D vi skal klare dette. I dag var eg på samme vekta som fredag også :( skjønner meg ikke på dette systemet. :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Selvfølgelig skal eg bli pepsimax tørst når eg e tom for pepsi max :eek:


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Selvfølgelig skal eg bli pepsimax tørst når eg e tom for pepsi max :eek:


Sent from my iPhone using BV Forum
Så typisk:/ du får lage deg en god smoothie i stedet :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Så typisk:/ du får lage deg en god smoothie i stedet :)


Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, må gjøre det når eg har fått eldstemann i seng :) han e heilt gal etter smoothien, men han bruker så lang tid :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Siste innspurt av uka jenter :) husk veiing i måren og så registrere inn totalsummen på utfordringen :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Må si jeg er spent på morgendagen. Hadde gått ned litt tidligere i uka, men plutselig var jeg på forrige ukes vekt i går :/
Lykke til alle sammen, håper det går bra. Vi satser på seier :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp