Skravletråd lag LILJE

Seier denne uka også, bra jobba :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Noen forslag til ny utfordring? Kanskje Fiol kunne laget den denne gangen? Vi har jo laget sååå mange. De vil kanskje gi de inspirasjon til å gi jernet denne uken??
 
Noen forslag til ny utfordring? Kanskje Fiol kunne laget den denne gangen? Vi har jo laget sååå mange. De vil kanskje gi de inspirasjon til å gi jernet denne uken??

Det va et lurt forslag :) skal skrive inne på tråden deira. Men om vi ikke får svar eller de vil lage så må vi ha en backup plan slik at den kommer ut i tide :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Noen forslag til ny utfordring? Kanskje Fiol kunne laget den denne gangen? Vi har jo laget sååå mange. De vil kanskje gi de inspirasjon til å gi jernet denne uken??
Det var et godt forslag:) Håper de ser det i løpet av dagen da:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hvis ikke de svarer så må vi lage. Skal vi evt kjøre samme utfordringen en uke til eller e det noen som vil gjøre noen forandringer ? :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hvis ikke de svarer så må vi lage. Skal vi evt kjøre samme utfordringen en uke til eller e det noen som vil gjøre noen forandringer ? :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg er veldig fornøyd med den vi har hatt:) Så om de ikke svarer kan vi jo ha den i bakhånd;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Mååå bare vise dere kurven min fra i går til i dag. ImageUploadedByBV Forum1402761826.252231.jpg den kjokke e der som appen mener eg skal følge. Prikk nr 1 er veiingen på fredagen. På 94,4. Den neste prikken er i går kveld før eg la meg. Den neste prikken kl halv 5 i natt. Når eg va ein tur på do :p og siste prikk når eg stod opp kl 9. På 93,8!!! No krysse eg for at kroppen har gitt slipp igjen og lar meg fortsetta i detta tempoet :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ser ikke ut som at det blei noe respons fra lag fiol. Skal eg berre laga den å legga ut då?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ser ikke ut som at det blei noe respons fra lag fiol. Skal eg berre laga den å legga ut då?


Sent from my iPhone using BV Forum
Ser ikke ut som det nei:/
Vi må vel bare legge ut ja, vil jo at den skal gå fra søndag til torsdag. Supert om du ordner det:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Mååå bare vise dere kurven min fra i går til i dag. Vis vedlegget 65165 den kjokke e der som appen mener eg skal følge. Prikk nr 1 er veiingen på fredagen. På 94,4. Den neste prikken er i går kveld før eg la meg. Den neste prikken kl halv 5 i natt. Når eg va ein tur på do :p og siste prikk når eg stod opp kl 9. På 93,8!!! No krysse eg for at kroppen har gitt slipp igjen og lar meg fortsetta i detta tempoet :D


Sent from my iPhone using BV Forum
Håper dette fortsetter, og at du får et bra resultat på fredag:) Dette går riktig vei:) Hvor mye er det du ønsker å gå ned totalt da?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Håper dette fortsetter, og at du får et bra resultat på fredag:) Dette går riktig vei:) Hvor mye er det du ønsker å gå ned totalt da?


Sent from my iPhone using BV Forum

så mye som mulig.. :p men håper på å komme ned på 85 kg til august.. så har vel då ein 8,8 kg igjen til det målet.. og håper detoxen tar noen kg sånn at eg når målet :)

fikk ikke vært på do torsdag og fredag da.. så mulig det har litt å si også :p at resultatet i går hadde vært noe annerledes om eg hadde vært det :p hehe
 
så mye som mulig.. :p men håper på å komme ned på 85 kg til august.. så har vel då ein 8,8 kg igjen til det målet.. og håper detoxen tar noen kg sånn at eg når målet :)

fikk ikke vært på do torsdag og fredag da.. så mulig det har litt å si også :p at resultatet i går hadde vært noe annerledes om eg hadde vært det :p hehe
Okei. Det skal du klare :) Det er bare å stå på videre, og ikke miste motivasjonen selv om ferien begynner:)
Mulig det hadde noe å si for vekta ja:p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Okei. Det skal du klare :) Det er bare å stå på videre, og ikke miste motivasjonen selv om ferien begynner:)
Mulig det hadde noe å si for vekta ja:p


Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, har troa. Og alt over der e bare en bonus. For eg ønsker å ende opp under 80 da :D sånn til slutt. Men må ha litt delmål underveis. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja, har troa. Og alt over der e bare en bonus. For eg ønsker å ende opp under 80 da :D sånn til slutt. Men må ha litt delmål underveis. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Ja, det har du rett i. Jeg har også delmål, slik at jeg ikke skal miste motivasjonen underveis:) Så dette skal gå veien :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja, det har du rett i. Jeg har også delmål, slik at jeg ikke skal miste motivasjonen underveis:) Så dette skal gå veien :)


Sent from my iPhone using BV Forum

Hva er ditt neste mål da og sluttmål? :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hva er ditt neste mål da og sluttmål? :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Neste mål er 85. Dit er det 3,7 kg. Da har jeg gått ned 10 siden påske :)
Sluttmålet er å ligge et sted mellom 75-79. Så satser vel på 76 da;) vet ikke helt hvor lang tid jeg kommer til å bruke på det, men tror og håper det er mulig i løpet av året. Kanskje litt før også;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Neste mål er 85. Dit er det 3,7 kg. Da har jeg gått ned 10 siden påske :)
Sluttmålet er å ligge et sted mellom 75-79. Så satser vel på 76 da;) vet ikke helt hvor lang tid jeg kommer til å bruke på det, men tror og håper det er mulig i løpet av året. Kanskje litt før også;)


Sent from my iPhone using BV Forum

Høres ut så greie mål å oppnå det. Når eg 85 er det 20 kg siden slutten av januar. Eg har lagt lenge å stanga rundt 95 og ikke komt meg videre. Så håper eg e over kneika no :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp