Skravletråd lag GUL

En liten fugl fortalte meg at vi var det laget som hadde gått ned nest mest av de som er med ;)

Bra jobba alle sammen!!! Neste uke vinner vi ;)
Husk å følge med på ukesutfordringen som kommer fra lag rosa snart :D

Såååå bra!!! Og kjempe flott at så mangen fekk meldt inn vekta si :) eg skal hvertfall gjøre det eg kan neste uke også :) og såg allerede fra i går til i dag at eg hadde gått ned 0,5 kg til :) så her er vi klar for ei ny uke og nye utfordringer :D

Sneik litt på rosa sin skravletråd og noen der foreslo snop og vann for neste uke også :D så det er kjempe bra :D synst det var så motiverende :)

Har smakt noen sjokoladebiter i kveld, men det smakte faktisk ikke så godt... Så det blei ikke rare utskjeielsen :) litt mer mat enn ellers altså kalorimessig, men alt i alt fornøyd med helga :D

Wohoo! Gratulerer jenter, vi er alle med en uke til!:-) da går vi for seier neste :-D

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Kjempebra jenter! Men trodde vi fikk vite total % i gruppa? noen som vet hvem som kom på andre? Uansett kjepebra :) Jeg skal skjerpe meg mht utfordringen neste uke, da vinner vi lett! hehe.. Ale var superflinke :)

Kjempebra jenter! Men trodde vi fikk vite total % i gruppa? noen som vet hvem som kom på andre? Uansett kjepebra :) Jeg skal skjerpe meg mht utfordringen neste uke, da vinner vi lett! hehe.. Ale var superflinke :)

Panna skreiv lengre oppe at ein fugl hadde fortalt ho at vi var det laget som hadde gått ned nest mest :D og det e jo kjempe bra :D det e jo sølv det ;) men neste uke går vi for gull :D

Kjempebra jobba jenter! Nå er det bare å holde koken, blir vanskeligere neste uke!

Då er frokosten inntatt. Starta søndagen med knekkebrød med mager skinkost på :)

Utfordringen er ute. Må forte dere å melde dere på. For denne uka skal vi vinne :D

Hele laget bør være med for alle blir tellet når de regner ut gjennomsnittet som er grunnlaget for hvilket av lagene som vinner.
Husk, alle monner drar!

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Hele laget bør være med for alle blir tellet når de regner ut gjennomsnittet som er grunnlaget for hvilket av lagene som vinner.
Husk, alle monner drar!

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Og alle gjør nok noe av de aktivitetene til dagen. Så alt teller :) 5 poeng her og 5 poeng der :D

Da e stille på skravlinga her inne i dag. Alle i helgmodus enda eller? :) eg har spist pinnekjøtt til middag i dag. Lure på on da tar seg ut på vekta i måro :p

Arbeidsdag 7 av 7 denne uka er unnagjort.
Gleder meg til to fridager på rappen nå :-)

Ha en fin søndag alle sammen

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Da er vi hjemme etter et døgn hos svigers... Ble mat og vin på Big Horn i går, og svigermor varta selvfølgelig opp med frokost og middag i dag :) :confused:
Håper ikke helgen ødela veldig...
Men nå er jeg kjempe klar for en treningsuke!! :D Er veldig fornøyd med ukens utfordring :)

Jepp :-)

Og siden jeg i snitt går 1, 5t hver dag (til og fra jobb og bhg), så skal det bli litt ekstra tid på trening de to dagene her.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Vi må jo vinne :) sånn at vi slipper å miste noen på laget vårt :)

Back
Topp