Hihi...
Har du kutta helt ut godis eller er det lørdag som er godiskvelden?![]()
Det blir nok ein liten sjokoladesmak i måren ja. Ellers går eg på smell veit eg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi...
Har du kutta helt ut godis eller er det lørdag som er godiskvelden?![]()
Det er nok lurt og unne seg litt av og tilDet blir nok ein liten sjokoladesmak i måren ja. Ellers går eg på smell veit eg![]()
1 time og 10 min til utfordringen er over. Da skal jeg unne meg littDet er nok lurt og unne seg litt av og til![]()
Har klart meg hele uken uten godisSå stolt av meg selv... Haha. Men har bare gått ned 1 kg. Jeg er egentlig fornøyd med det siden målet mitt er å gå ned 4 kg totalt, men redd jeg ryker ganske fort da det ser ut som om det er flere som har gått ned mye mer
Har så lyst til å være med lenger... For det øker virkelig motivasjonen....
Da håper jeg at vi ikke taper!!!!Men om vi ikke blir det tapende laget er det ingen av oss som ryker1 kg e jo veldig bra da.
![]()
Da håper jeg at vi ikke taper!!!!![]()
Det er nok meg foreløpig, så håper ikke vi taper :-o da skal jeg i tilfelle fortsette å slanke meg mens jeg heier ;-)Uansett er det ikke du som har lavest prosent endring på laget. Så du blir hvertfall ei uke tiletter det eg kan se
![]()
Det er nok meg foreløpig, så håper ikke vi taper :-o da skal jeg i tilfelle fortsette å slanke meg mens jeg heier ;-)
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Har snoket litt og da ser det bra ut, men har ikke regna på noe daVi skal vinne vi![]()
ingen taping for lag gul
![]()
Har snoket litt og da ser det bra ut, men har ikke regna på noe damen er jo så mange flinke damer her :-D
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Jeg er så spent på resultatet i kveld! Jeg skal på campingtur så håper at jeg ikke sklir for mye ut.
Jeg har ikke så god selvkontroll når det står masse digg forran meg
Men starte neste utfordring på mandag?
HVISvi vinner utfordingen så foreslår jeg å kopiere utfordingen for uke 2 som sist slankekrig.
Jeg synes at den var braSelv om at jeg synes planken er PAIN!
1. fortsette på 30 days, Jeg har tenkt til det uansett. men klarer ikke planken så lenge så det blir pause i mellom
2. 50 poeng for hver 30 min kondisjonstrening
3. 25 poeng for 5 om dagen
4. poeng for 1 og 2 liter med vann![]()
Men det er bare et forslag![]()
Har dere sett Tretroll? Jeg finner ikke oppdatert vekt på henne...
Såg at ho ikkje hadde meldt. Har ikke sett ho desverre :/