Skravletråd lag GUL

Har klart meg hele uken uten godis :D Så stolt av meg selv... Haha. Men har bare gått ned 1 kg. Jeg er egentlig fornøyd med det siden målet mitt er å gå ned 4 kg totalt, men redd jeg ryker ganske fort da det ser ut som om det er flere som har gått ned mye mer :( Har så lyst til å være med lenger... For det øker virkelig motivasjonen....

Har klart meg hele uken uten godis :D Så stolt av meg selv... Haha. Men har bare gått ned 1 kg. Jeg er egentlig fornøyd med det siden målet mitt er å gå ned 4 kg totalt, men redd jeg ryker ganske fort da det ser ut som om det er flere som har gått ned mye mer :( Har så lyst til å være med lenger... For det øker virkelig motivasjonen....

Men om vi ikke blir det tapende laget er det ingen av oss som ryker :D 1 kg e jo veldig bra da. :)

Jeg håper bare det fortsetter og gå nedover! :) Det var nok mye vann som forsvant første uka for min del...
Jeg er storfornøyd om jeg klarer å gå ned 1 kg i uka, men er redd det blir for lite til og holde seg lenge i konkurransen :confused:

Jeg er så spent på resultatet i kveld! Jeg skal på campingtur så håper at jeg ikke sklir for mye ut.
Jeg har ikke så god selvkontroll når det står masse digg forran meg :(

Men starte neste utfordring på mandag?
HVIS :) vi vinner utfordingen så foreslår jeg å kopiere utfordingen for uke 2 som sist slankekrig.
Jeg synes at den var bra :) Selv om at jeg synes planken er PAIN!
1. fortsette på 30 days, Jeg har tenkt til det uansett. men klarer ikke planken så lenge så det blir pause i mellom :smiley-ashamed008
2. 50 poeng for hver 30 min kondisjonstrening
3. 25 poeng for 5 om dagen
4. poeng for 1 og 2 liter med vann :)
Men det er bare et forslag ;)

Jeg er så spent på resultatet i kveld! Jeg skal på campingtur så håper at jeg ikke sklir for mye ut.
Jeg har ikke så god selvkontroll når det står masse digg forran meg :(

Men starte neste utfordring på mandag?
HVIS :) vi vinner utfordingen så foreslår jeg å kopiere utfordingen for uke 2 som sist slankekrig.
Jeg synes at den var bra :) Selv om at jeg synes planken er PAIN!
1. fortsette på 30 days, Jeg har tenkt til det uansett. men klarer ikke planken så lenge så det blir pause i mellom :smiley-ashamed008
2. 50 poeng for hver 30 min kondisjonstrening
3. 25 poeng for 5 om dagen
4. poeng for 1 og 2 liter med vann :)
Men det er bare et forslag ;)

Hørtes veldig bra ut :) men syns den snope poengen sku gått igjen hver uke. Det er virkelig kjempe motivasjon for å holde seg unna :) samme med vannet. Det hjelper på å holde seg å ikke spise så mye gjennom dagen :)

Det er flere fra gult lag som ikke har lagt inn i ukes utfordringen for de siste dagene enda. Fort dåkeeeeee!!! Fristen e kl 19.00

Snopefri og vann pleier å gå igjen.

Jeg vet ikke hvordan hun har tenkt det, men det har vært slik at det laget som vinner utfordringen lager neste utfordring.

Det har vært forskjellige utfordringer i forbindelse med treningspoeng, noen kan ikke ditt, andre kan ikke datt osv. Hva skal regnes for trening, antall poeng osv.
Det som jeg synes fungerer godt, er å bruke en felles kalkulator hvor man legger inn trening, også får man poeng etter antall forbrente kcal.

Har dere sett Tretroll? Jeg finner ikke oppdatert vekt på henne...

Back
Topp