Skravletråd lag GUL

Ser ikke ut som det blir tur på meg i måren. Eldsteman ligg fortsatt sjuk med feber. Men får prøve meg på litt husvask innimellom så vi får oss noen poeng :) lurte litt på om eg skulle prøve sånn nett treningstimer :) kanskje det e kjekt siden eg ikke har mulighet til å komme meg på treningstudio :)

Jeg har prøvd altfor mange ganger uten å lykkes! :( Minst to ganger i måneden i hele høst. Jeg eier ikke motivasjon, selv om jeg vet at det er sååå mye bedre uten, både for meg, ungene, lommeboka, miljøet osv osv.

Det hjelper om jeg trener og merker framgang. Jeg får gjort utrolig masse uten å røyke og, for jeg går ikke og venter på 'skal bare ta en røyk, så skal jeg gjøre det'...
Prøver med nikotinplaster denne gangen. Håper jeg ikke reagerer ved å ha den på hofte, for på armene blir det stor reaksjon :(

Dag 3 er den aller verste!!

Er det andre her som røyker, eller har vært røyker?
Jeg gjør.. Skulle ønske jeg hadde motivasjon til å slutte! Håper den kommer, for jeg merka det godt når jeg skulle løpe. Men merkelig nok så gir røyken meg så mye, så vil liksom ikke helt slutte heller. :(

Jeg gjør.. Skulle ønske jeg hadde motivasjon til å slutte! Håper den kommer, for jeg merka det godt når jeg skulle løpe. Men merkelig nok så gir røyken meg så mye, så vil liksom ikke helt slutte heller. :(
Samme her, jeg vil ikke. Men det er jo galt på alle måter. Finner ikke noe som kan rettferdiggjøre det...

God morgen! Hva er planen i dag?
Jeg begynner dagen med å lage lavkarbo ostekake, skal i bursdag i kveld.
Ellers er planen at jeg skal få rengjort en del hjemme og gått en gode tur.
Er det noen som vil anbefale noen treningsvideoer som er på you tube?
Har ikke medlemskap på treningsenter men vil jo være med å hanke inn masse poeng fordeom :)
Men det regnes 5 poeng for hver halvtime uansett øvelse og ikke antall kalorier på utfordringen?

God morgen! Hva er planen i dag?
Jeg begynner dagen med å lage lavkarbo ostekake, skal i bursdag i kveld.
Ellers er planen at jeg skal få rengjort en del hjemme og gått en gode tur.
Er det noen som vil anbefale noen treningsvideoer som er på you tube?
Har ikke medlemskap på treningsenter men vil jo være med å hanke inn masse poeng fordeom :)
Men det regnes 5 poeng for hver halvtime uansett øvelse og ikke antall kalorier på utfordringen?

Vi kunne velge mellom de øvelsene som stod på den linken :) og da var det bare minutta som telte og ikke kaloriforbrenningen :)

Tror vi fortsatt mangler noen fra laget på ukesutfordringen :) har dåke huska å meldt dåke på? :)

ImageUploadedByBV Forum1389603640.650821.jpg
Da e mandag og vi starte som planlagt med salat :)

Har vi mistet en på laget? :(
Men betyr det at vi ikke mister noen HVIS vi skulle tape?

Tretroll meldte ikkje vekta si og er da ute. Men vi vil fortsatt miste en hvis vi taper denne uka. De andre lagene mistet også noen pga de ikke meldte inn vekt. Tror det var 6 stk til sammen som ikke meldte.

Ja, så alle må bare huske å melde vekta si på fredag i tide no :) så skal hvertfall eg gjøre det eg kan så vi ikke taper å mister noen :)
Det skal jeg og! :)
Måtte gå på vekta i dag for å se om helga ødela veldig, men vekta var fortsatt den samme som fredag...
Jeg har ikke så god tid på og gå ned nå da :confused: Men skal stå på skikkelig! Blir nok et par timer på treningssenteret i kveld :)

Det skal jeg og! :)
Måtte gå på vekta i dag for å se om helga ødela veldig, men vekta var fortsatt den samme som fredag...
Jeg har ikke så god tid på og gå ned nå da :confused: Men skal stå på skikkelig! Blir nok et par timer på treningssenteret i kveld :)

Eg og måtte gå oppå å se. Og der var allerede -0,6 kg :D så det var jo en grei start :)

Starta dagen med en 2t lang gåtur i -11grader, godt for kropp og sjel :-)
Nå er det potetlefse fyllt med smøresost,,spekeskinke og ruccola og en god kopp kaffe foran peisen :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

1 time tur er unnagjort her og vi er hos pappa som skal lage fersk torsk til oss i dag te middag :D

Starta dagen med en 2t lang gåtur i -11grader, godt for kropp og sjel :)
Nå er det potetlefse fyllt med smøresost,,spekeskinke og ruccola og en god kopp kaffe foran peisen :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Så flink du er :) Skulle gjerne gått tur i dag jeg også, men her var det -19 grader da jeg stod opp... Litt bedre nå, men litt kaldt til å ta med lille snuppa mi på gåtur.

Tenke eg skal ha meg en times vasking i kveld :) huset skal skinne denne uka :D

Pga treningsutfordringa starter jeg liksågreit med 100-dagers utfordring :) minst 30min aktivitet/altså trening hver dag i 100 dager, dropper jeg en dag begynner jeg bare på nytt så det blir jo bare MER trening av ;) Da er det den godisen daaa!!

Ser det ut som vi er 9 stk som eg med på treningsutforsringen denne uka da? Eller har eg oversett noen? :)

Back
Topp