Skravletråd lag GUL

Eg spiste pinnekjøtt til middag i dag. Og kjenner at kroppen ikke er vant med så tung mat no. Sjukt vondt :/

Last edited:
Da e stille på skravlinga her inne i dag. Alle i helgmodus enda eller? :) eg har spist pinnekjøtt til middag i dag. Lure på on da tar seg ut på vekta i måro :p
Alle er vel ute og går tur ;)

Her blir det hjemmelaget kjøttboller og fullkornspaghetti m grønnsaker til middag :)

Ingen røyk ;)
Må jobbe litt i kveld, men håper å ta en økt med jillian i løpet av kvelden :-D

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Alle er vel ute og går tur ;)

Her blir det hjemmelaget kjøttboller og fullkornspaghetti m grønnsaker til middag :)

Ingen røyk ;)
Må jobbe litt i kveld, men håper å ta en økt med jillian i løpet av kvelden :-D

Så flink du e å stumpe røyken :D eg har ungfri for en gangs skyld i dag. Så her e da strak ut på sofaen :)

Så flink du e å stumpe røyken :D eg har ungfri for en gangs skyld i dag. Så her e da strak ut på sofaen :)
Jeg har prøvd altfor mange ganger uten å lykkes! :( Minst to ganger i måneden i hele høst. Jeg eier ikke motivasjon, selv om jeg vet at det er sååå mye bedre uten, både for meg, ungene, lommeboka, miljøet osv osv.

Det hjelper om jeg trener og merker framgang. Jeg får gjort utrolig masse uten å røyke og, for jeg går ikke og venter på 'skal bare ta en røyk, så skal jeg gjøre det'...
Prøver med nikotinplaster denne gangen. Håper jeg ikke reagerer ved å ha den på hofte, for på armene blir det stor reaksjon :(

Dag 3 er den aller verste!!

Er det andre her som røyker, eller har vært røyker?

Her har vi brukt dagen på å leke i snøen, bake grove rundstykker og spise hjemmelagde kjøttboller (uten salt) med salat :-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Jeg har prøvd altfor mange ganger uten å lykkes! :( Minst to ganger i måneden i hele høst. Jeg eier ikke motivasjon, selv om jeg vet at det er sååå mye bedre uten, både for meg, ungene, lommeboka, miljøet osv osv.

Det hjelper om jeg trener og merker framgang. Jeg får gjort utrolig masse uten å røyke og, for jeg går ikke og venter på 'skal bare ta en røyk, så skal jeg gjøre det'...
Prøver med nikotinplaster denne gangen. Håper jeg ikke reagerer ved å ha den på hofte, for på armene blir det stor reaksjon :(

Dag 3 er den aller verste!!

Er det andre her som røyker, eller har vært røyker?
Jeg røyker, men 0-3 om dagen..

Hvordan klarer du å røyke så lite??

Er alene med ungene, hvorav hjemme i permisjon med minste :-) er bestemt på å ikke røyke når de er i nærheten eller gå ut å røyke mens de er våkne :-) får derfor ikke tatt meg røyk før de er i seng som regel (men da trenger jeg den virkelig ;-)) også blir det mer når barna ikke er hjemme..:-/

Har komt hjem og har spist ALTFOR mye :(
Håper at det ikke påvirker vekta for mye.
Hadde vært kjekt å vunnet utfordringen neste uke :)
Men er ikke det litt dumt at utfordring vare bare fra mandag til tordag? Det er bare så lett å skli skikkelig ut i helga, særlig når jeg er vant til å spise snop både fredag, lørdag og søndag :smiley-ashamed008

Men er ikke det litt dumt at utfordring vare bare fra mandag til tordag? Det er bare så lett å skli skikkelig ut i helga, særlig når jeg er vant til å spise snop både fredag, lørdag og søndag :smiley-ashamed008
For min del skulle jeg ønske den varte til fredag, både for motivasjon og flere poeng ;-)

Heilt enig. Sku vart til fredag :) derfor må vi vinne sånn at det blir man-fre neste uke :D

Jeg hadde likt om den varte fra søndag til fredag.
Men det forutsetter at laget som skal lage den har den publisert på lørdag.
Og på fredag, dersom det er trening ig slikt med, så er det nok msnge som ikke fpr trent da de har små barn og slik som legges først etter st fristen har gått ut
Men søndag til og med torsdag håper jeg at blir realitet :)

Jeg hadde likt om den varte fra søndag til fredag.
Men det forutsetter at laget som skal lage den har den publisert på lørdag.
Og på fredag, dersom det er trening ig slikt med, så er det nok msnge som ikke fpr trent da de har små barn og slik som legges først etter st fristen har gått ut
Men søndag til og med torsdag håper jeg at blir realitet :)

Det kommer helt an på hva slags trening som er i utfordringen da :-) jeg tok knebøy og planken sammen med guttungen :-P litt verre hvis folk jobber og skal rekke en times joggetur for eksempel :-)

Blir ingen trening i dag nei, masse jobb å gjøre. Ennå noen timer til foran meg :(

Gruer meg litt for uken som kommer, men er innstilt på å gjøre mitt beste! Tror helgene blir verst for meg, vanskelig å få i seg riktig mat til riktig tid, og ikke minst unngå for mye fristelser... Kanskje greit at hverdagen kaller i morgen!

Back
Topp