Skravletråd lag GUL

Så bra!! :D
Her går det også rette veien!! :eek: :eek: er så gøy og gå på vekta om morran, at jeg ikke klarer å la vær :confused:
Håper bare det fortsetter sånn :)
Så flinke dere er... Jeg tørr ikke gå på vekta enda jeg... Tviler på at vekta mi har endret seg alt nå...

Hei!
Jeg slenger inn en liten presantasjon!

Jeg er ei jente på 23 år fra Tromsø, bor nå i ei bygd litt utenfor Tromsø.
Jeg har 2 barn. Ei jente født i des 09 og en gutt født i des 11.
Har tidligere gått kokkeskolen, jobber nå på sykehjem som ufaglært assistent. Har meldt meg på nettskole, skal ta påbygging da jeg drømmer om å bli sykepleier :)
Ei 160 cm høy, veier 76.6 og har en bmi på 29.9. Har alt tatt av meg 13 kilo i fjor og vil helst ned til 58 kg!

Sent from my MT27i using BV Forum mobile app

1110 kalorier i dag!!! Dette var bedre. Men eg e altså so mett no i dag at det nesten e ekkelt. Måtte ta meg 2 kokte egg i sted bare for å få kalorier :) 2 liter vann e inntatt, treningen e fullført og sjokoladen ligg urørt i dag også. Så da e eg fornøyd med dagen :D

God måren jenter :) ny dag, nye muligheter :) her skal dagen starte med litt fruktsalat etterfulgt av ein times gåtur :)

Morn morn jenter, da er dagen her godt igang.
Vært på jobb siden 6.15 det var hardt siden jeg jobba til 23.45 igår.

Frokosten er inntatt, et halvt frøstykke fra pågen med så lett hvitost.

Klar for trening ikveld

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

God morgen :-) her blir det straks flerkornsblanding med skummet melk oh blåbær :-D

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Frokost : en nutrilett bar
Lunsj : 2 knekkebrød og et glass eple juice

Drukket 1 L vann til nå!
Lettere å huske på å drikke vann nå når jeg er på jobb.. :)

Sent from my MT27i using BV Forum mobile app

Frokost: acitivia med korn
Lunsj: 2 knekkebrød med makrell i tomat
Vann hittil: ca 1 liter.
Utfordring: fullført trening, sikter mot 2 liter :-)
Trening: 65 min på tredemølle, roing + utfordring (knebøy med vekter) :-)

Har ete meg ein heidundranes fiskemiddag i dag på 488 kalorier. Og enda har eg 551 kalorier igjen i dag. Skjønner ikkje kordan eg skal klare å komme opp i de 1200 kaloriene. E stappmett. Forslag til kveldsmat? :)

Dagens trening er unnagjort.
Og middagen ble hjemmelaget pizza :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Har ete meg ein heidundranes fiskemiddag i dag på 488 kalorier. Og enda har eg 551 kalorier igjen i dag. Skjønner ikkje kordan eg skal klare å komme opp i de 1200 kaloriene. E stappmett. Forslag til kveldsmat? :)
Sliter med det samme selv, pluss at appen legger på de kaloriene jeg har forbrent, idag har jeg ett måltid og 1367 kalorier igjen å ete :-o

Sliter med det samme selv, pluss at appen legger på de kaloriene jeg har forbrent, idag har jeg ett måltid og 1367 kalorier igjen å ete :-o

Eg har aldri spist så mye som eg gjør no. Største forskjellen e jo selvfølgelig at eg spiser sunne måltider i stedenfor usunne med snop og chis om kvelden. Og uten pepsi max selvfølgelig.

Eg har aldri spist så mye som eg gjør no. Største forskjellen e jo selvfølgelig at eg spiser sunne måltider i stedenfor usunne med snop og chis om kvelden. Og uten pepsi max selvfølgelig.
Det er kjempe bra :-)
Merker det selv etter jeg la om kostholdet og, nå kan jeg kjenne sultfølelsen, og får dermed i meg mer mat enn ett måltid om dagen :-)

Oi ser ut som du må spise et festmåltid i kveld :D

Jeg har ikke så lett for å komme opp til 1200 selv. Kom akkurat opp i går, men da trente jeg kun ukesutfordring.
Jeg vet jeg bør få i meg mye mer til frokost og lunsj, men jeg har så lett for å spare de kcal til senere...men det er jo spesielt tidlig på dagen vi har bruk for de.

Nå har jeg lagt inn enn banan som jeg straks skal ha med på treningen om 15 min. Og fremdeles har jeg 50kcal til 1200... Og går jo mye i minus med treninga :confused:

Oi ser ut som du må spise et festmåltid i kveld :D

Jeg har ikke så lett for å komme opp til 1200 selv. Kom akkurat opp i går, men da trente jeg kun ukesutfordring.
Jeg vet jeg bør få i meg mye mer til frokost og lunsj, men jeg har så lett for å spare de kcal til senere...men det er jo spesielt tidlig på dagen vi har bruk for de.

Nå har jeg lagt inn enn banan som jeg straks skal ha med på treningen om 15 min. Og fremdeles har jeg 50kcal til 1200... Og går jo mye i minus med treninga :confused:
ImageUploadedByBV Forum1389208879.386125.jpg

Her e festmåltidet :p 250 gr salat med vatn til :D har 6 dl igjen å knerke før eg når de 2 litene :) kaloriene klarer eg ikkje altså. Får sjå om eg klarer å få i meg en nutrilett bar etter hvert. :)

Back
Topp