Skravletråd lag GUL

Lunsj i dag : omelett av 2 egg og skummet melk. I omeletten hadde jeg tomat, paprika, en halv liten løk og kokt skinke! Nam..

Samboern blir gal da jeg har handlet..
Lett margarin, lett syltetøy, go og mager leverpostei, lett ost.. Osv..
Haha! Her skal det slankes :p

Sent from my MT27i using BV Forum mobile app

Har noen en god middagsoppskrift med hvit fisk?? Helst en med MYE smak som overdøver fisken. :p
Mannen min fant plutselig ut at han ikke likte hvit fisk lengre etter hjemmelaget fiskegratengen i går :confused:
Kutt opp forskjellige grønnsaker du har lyst på, putt i folie sammen med fisken og stek i ovnen. Serveres med kesam til. Det hadde vi tidligere i uka. Lettvint og godt ;)

No har eg vært i bursdags selskap. Og ken var den einaste som drakk vann? Jo, da va meg :D

Kaker begrensa eg meg veldig på og lapskausen tok eg bare ein bitte liten tallerk. Såååå eg har holdt meg innafor kalori inntaket i dag og. Tror eg har ein 25 kalorier til eg har nådd 1200 kal. Veide kakestykkene sånn at eg hadde kontroll :D

Det stod fulle sjokoladeskåler på bordet. Masse chips. Eg rørte da ikkje. E såååå stolt øve meg sjøl no. Sjøl om 10 poengen røk på kakene :(

No har eg vært i bursdags selskap. Og ken var den einaste som drakk vann? Jo, da va meg :D

Kaker begrensa eg meg veldig på og lapskausen tok eg bare ein bitte liten tallerk. Såååå eg har holdt meg innafor kalori inntaket i dag og. Tror eg har ein 25 kalorier til eg har nådd 1200 kal. Veide kakestykkene sånn at eg hadde kontroll :D

Det stod fulle sjokoladeskåler på bordet. Masse chips. Eg rørte da ikkje. E såååå stolt øve meg sjøl no. Sjøl om 10 poengen røk på kakene :(

Så utrolig bra!!! :D
Det må jo være lov til å kose seg litt av og til da :)

Hva tenker dere om kcal i helgene?

Er det Veiedag imorga eller kunne vi veie lørdag også denne uka?

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Så utrolig bra!!! :D
Det må jo være lov til å kose seg litt av og til da :)

Hva tenker dere om kcal i helgene?

Eg tenker at fredag og søndager skal bli vanlie hverdager uten sukker osv. Men at eg skal unne meg litt snop lørdag og ta meg ein pepsi max boks :)

Hvordan melde inn vekt?
Skal vi sende pm til leder eller holder det å legge det inn på veietråden?

Tror det skal ligges i veietråden. For hvis ikke Panna kan melde så skal eg være backupen :p så da må eg se resultata også :D

Hvordan melde inn vekt?
Skal vi sende pm til leder eller holder det å legge det inn på veietråden?
Det velger du selv.

Jeg vil uansett dele resultatene med Smørblomst1 slik at hun er oppdatert etter hver veiing.

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Nå er jeg spent på hva vekta sier i morgen! Sprakk idag og spiste sjokolade :(

Hvordan gikk det i dag? :)
Kjempebra :-)

Siden siste besøk (i juli) hadde vekta gått fra 86.9 -69.3kg.
Fettprosenten hadde gått fra 41, 7% ned til 27.8%

Muskelmassen var sist på 47.4kg nå var den på 50.1kg
Og det var sykt bra sett ut ifra vektnedgangen.

Bmi sist var 31.54 idag 25.26

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Så flinke dåke e alle sammen :) vi skal IKKE bli det tapende laget på lørdag altså. Og skal vi ikke klare å vinne utfordringen også da? :D gleder meg til resultatene på lørdag :)

Så flinke dåke e alle sammen :) vi skal IKKE bli det tapende laget på lørdag altså. Og skal vi ikke klare å vinne utfordringen også da? :D gleder meg til resultatene på lørdag :)
Vi skal vinne! :-)
Det skulle vært mulig og få mer vannpoeng, for her har jeg vært rundt 3 liter om dagen flere av dagene :D

Back
Topp